گرامیداشت شهادت حضرت علی بن حمزه (ع) امروز و فردا در شیراز

نقالی و آئین سنج و دمام زنی امروز و فردا در حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۶۶۷۴۵

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر و عضو هیات امنا حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) گفت: امروز سه‌شنبه نهم مرداد برنامه نقالی رأس ساعت ۱۸ در حرم مطهر اجرا و بعد از نماز مغرب و عشا، شب شعر اقوام و مذاهب برگزار می شود.

چهاردهمین سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام، مذاهب و عشایر کشور، با حضور شعرای منتخب قومیت‌ها، مذاهب و عشایر کشور با زبان‌ها، گویش‌ها، لباس و پوشش اقوام ایرانی در آستان مقدس حضرت علی بن حمزه (ع) برگزار می‌شود.

درخشان افزود: فردا چهارشنبه دهم مرداد  هم از ساعت ۱۸ آئین سنج و دمام زنی را در حرم مطهر خواهیم داشت و بعد از نماز مغرب و عشا خطبه خوانی و سخنرانی با موضوع امام سجاد (ع) توسط آیت‌الله دژکام و مداحان اهل بیت برگزار می شود.
وی افزود: ساعت ۱۸ دیروز هم دسته‌های عزاداری از مقابل آرامگاه حافظیه به سمت حرم مطهر علی بن حمزه (ع) حرکت کردند و نماز جماعت مغرب و عشا به امامت آیت‌الله دژکام و مراسم مرثیه خوانی با مداحان اهل بیت و با حضور محبان خاندان عصمت و طهارت در این حرم مطهر برگزار شد.
درخشان با اشاره به حضور مداحان کشوری در این برنامه اضافه کرد: این برنامه با حضور مداحان و ذاکرانی چون حاج حیدر خمسه (از تهران)، حاج مهدی مختاری (از گرگان)، سید مصطفی موسوی‌نژاد، رضا شریفی، امین شادکام (از تهران)، حسن دهقان و علیرضا دهقانی، مطهر به نوای اهل‌بیت در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها