در آستانه هفته منابع طبیعی نشست خبری مدیر کل  و معاونین منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اهالی رسانه برگزار شد؛

  گزارش عملکرد و اعلام برنامه های هفته منابع طبیعی   

همزمان با نهم مردادماه روز جنگلبان در استان بوشهربرگزار گردید؛

پویش "جنگلبان سلام" در شهرستان تنگستان

همزمان با نهم مردادماه روز جنگلبان مراسمی در یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان برگزار و از دو جنگلبان شهرستان تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۱۴۶۶۷۵۸
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار
به گزارش جام جم- همزمان با نهم مردادماه روز جنگلبان مراسمی در یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان برگزار و از دو جنگلبان شهرستان تقدیر بعمل آمد.این مراسم با حضور فرماندار شهرستان معاونت برنامه ریزی ،پشتیبانی ومدیریت منابع، فرماندهی و جانشین یگان حفاظت،و جنگلدار شهرستان برگزار و از جنگلبانان مختارصبوری و محمد صادق احمدی با اهداء لوح تقدیرو کمک هزینه سفر معنوی اربعین حسینی  قدر دانی بعمل آمد.
عباس اسفرم معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر  در این جلسه گفت:جنگبانان، قهرمانان گمنامی هستند که با وجود سختی‌های فراوان و خطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کند، با عشق و علاقه به طبیعت، از عرصه‌های جنگلی و مرتعی حفاظت می‌کنند. آن‌ها در آتش‌سوزی‌ها با جان و دل می‌جنگند و اجازه نمی‌دهند ثروت‌های طبیعی به نابودی کشیده شود، نهم مردادماه، روز جهانی جنگلبان، فرصتی است تا از تلاش‌های شبانه‌روزی و فداکاری‌های جنگلبانان، این حافظان بی‌ادعای طبیعت، قدردانی کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها