استاندار لرستان:

تاکید استاندار لرستان بر لزوم اجرای وظایف تا روز پایانی دولت

خرم آباد-جام جم آنلاین- استاندار لرستان بر لزوم اهتمام مسئولان در اجرای وظایف‌شان تا روز پایانی دولت سیزدهم تاکید کرد
خرم آباد-جام جم آنلاین- استاندار لرستان بر لزوم اهتمام مسئولان در اجرای وظایف‌شان تا روز پایانی دولت سیزدهم تاکید کرد
کد خبر: ۱۴۶۷۳۷۶

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در جلسه شورای معاونان استانداری لرستان خطاب به مدیران حاضر در نشست، گفت: در دولت اسلامی همه ما در هر جایگاهی هستیم باید تا آخرین لحظه وظیفه خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.
وی به جنبه‌های مدیریت اسلامی اشاره و بیان کرد: شناخت مبانی اسلامی، هدف و برنامه مبتنی بر هدف، سه اصل مهم مدیریت اسلامی هستند و هر کسی وظیفه‌اش را بر این اساس انجام دهد در راستای حکومت اسلامی خواهد بود.
او پیگیری هزینه اعتبارات تخصیصی استان تا اواسط شهریور ماه را یکی از برنامه‌های مهم مدیران دانست و گفت: هزینه‌کرد اعتبارات تخصیصی و جذب‌شده دستگاه‌ها باید براساس اولویت‌های استان باشند و فرمانداران هر شهرستان در این زمینه موظف هستند نظارت‌های لازم را داشته باشند.
شفقت اشتغال را برنامه محوری این استان دانست و ادامه داد: تمام برنامه‌های استان و هزینه‌کرد استان تحت شعاع میزان ایجاد اشتغال هستند.  
وی تقویت ظرفیت‌های کشاورزی را یکی دیگر از برنامه‌های مهم دولت در استان ارزیابی و اضافه کرد: توسعه تولید، برندسازی و صنایع جانبی برای محصولاتی مانند انجیر، انار و سیب از رویکردهای مهم برنامه‌های کشاورزی استان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها