مدیر مخابرات منطقه لرستان:

ارتقاء جایگاه ارتباطی برای توسعه مخابراتی لرستان

خرم  آباد-جام جم آنلاین-مدیر مخابرات منطقه لرستان  با هاشمی نیا نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد
خرم آباد-جام جم آنلاین-مدیر مخابرات منطقه لرستان با هاشمی نیا نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد
کد خبر: ۱۴۶۷۳۷۸

به گزارش جام جم آنلاین لرستان  هادی هاشمی نیا نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی  با حضور در ساختمان مرکزی مخابرات با  شمسی فر مدیر مخابرات منطقه دیدار و در خصوص شرکت مخابرات ایران و همچنین مسائل ارتباطی و مخابراتی شهرستان حوزه انتخابی خود گفت و گو کرد.
در این دیدار، هادی هاشمی نیا  ضمن قدردانی از تلاش های مخابرات استان بویژه در پایداری ارتباطی در انتخابات سال گذشته و انتخابات ریاست جمهوری ، برای مدیریت و همه همکاران ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.
نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار افزود: در مجلس شورای اسلامی از هیچ کمکی جهت توسعه ارتباطی استان و حوزه انتخابیه خود دریغ نخواهد شد و امیدواریم با همدلی و تلاش، شاهد ارتقاء جایگاه ارتباطی و اثرگذاری این مجموعه در توسعه مخابراتی استان باشیم.
مدیر مخابرات منطقه لرستان نیز ضمن خیرمقدم به آقای هاشمی نیا و هیئت همراه و قدردانی از حضور ایشان، در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مخابرات منطقه، بویژه توسعه فیبرنوری استان و برنامه‌های آتی در زمینه‌های مختلف توسعه ارتباطات را ارائه نمود.
نبی الله شمسی فر با اشاره به وضعیت کنونی، قابلیت‌ها، چالش‌های شرکت مخابرات و نیز افق پیش روی آن ابراز امیدواری کرد: با همراهی و مساعدت مجمع نمایندگان استان، گام‌های بلندی برای توسعه ارتباطات و فیبرنوری استان لرستان برداشته شود.
شمسی فر گزارشی اجمالی از وضعیت ارتباطی تلفن ثابت و همراه و اینترنت استان و اقدامات شاخص مخابرات منطقه لرستان ارائه نمود و گفت: خوشبختانه با تعامل خوبی که مجموعه مخابرات با سایر ادارات و سازمانهای استان دارد توانسته ایم در خصوص برقراری ارتباط فیبرنوری و بالارفتن کیفیت ارتباطات مخابراتی به سطح قابل قبولی برسیم که این امر در ارائه خدمات الکترونیکی ادارات به مردم و بالارفتن سطح رضایتمندی آنان بسیار موثر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها