در ۴ ماهه ابتدای امسال انجام شد؛

صدور ۲۱۶ هزار برگ بارنامه حمل کالا در استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در چهار ماهه ابتدای امسال ۲۱۶ هزار برگ بارنامه حمل کالا برای ناوگان حمل و نقل جاده ای در این استان صادر شد.
کد خبر: ۱۴۶۷۶۱۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی، اظهار داشت: این تعداد بارنامه برای بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن بار صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان افزود: همدان به واسطه قرار داشتن در مسیر پراهمیت ترانزیتی و به عنوان یکی از قطب های مهم تولید کالا جایگاه مهمی در حوزه حمل و نقل دارد و جابه جایی کالا از اولویت های ویژه آن است.

وی بیان کرد: عمده کالاهای جابجا شده در این مدت سيمان، بنزين، سنگ آهن، كنستانتره سنگ آهن، سيليس، سيب زميني، گندله و آهن آلات بوده است.

آهکی ادامه داد: در مدت یاد شده همچنین بازدیدهای ماهیانه از پایانه بار، مراکز عمده حمل بار، مراکز خرید گندم و سیلوها در سطح استان انجام شده است و با برگزاری جلسات کمیسیون های ویژه حمل و نقل، پرونده تخلف در کمیسیون ها مختلف ویژه مالکان ناوگان مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: مردم نیز می توانند شکایات و انتقادات خود را از ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای به شکل حضوری یا از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها انعکاس دهند تا موضوع در کمیسیون های مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها