مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران خبرداد:

خارج شدن ملی حفاری از فهرست خصوصی سازی

پیام تبریک مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز را به اهالی قلم، روزنامه نگاران و جامعه اطلاع رسانی کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۱۴۶۷۹۰۲

جام جم آنلاین - خوزستان، حمیدرضا گلپایگانی با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز را به اهالی قلم، روزنامه نگاران و جامعه اطلاع رسانی کشور تبریک گفت.متن پیام از این قرار است :

 

به نام خدا
هفده مرداد ، روز حافظان حقایق زندگی انسان و امانتداران گفتمان های بشری را به تمامی فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی شادباش گفته و از پروردگار متعال آرزوی توفیق روز افزون را برای این عزیزان دارم.

 

با مرورتاریخ انقلاب اسلامی ایران در می یابیم که این سرزمین ،مرهون تلاش های بی شائبه و دلسوزانه خبرنگاران و روزنامه نگارانی است که در مقاطع مختلف با قلم توانای خود مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی موفقیت ها و دستاوردهای حاصله را منعکس و به گوش جهان و جهانیان رساندند و در این راه گاه از جان خویش نیز گذشتند.

 

یاران دیرین صنعت حفاری :
حرفه خبرنگاری به راستی، شغل مقدسی است چرا که اگر خبرنگاران قلم و تصویر خود را در خدمت خلق و برای بیان حقیقت و برقراری عدالت در جامعه به کار گیرند ،حاصل این خدمت صادقانه ،جامعه ای سالم و کشوری مستقل و آزاد برای آیندگان است.

 

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه صنعت نفت و حفاری مراتب سپاس و قدردانی خود را از فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی به ویژه خبرنگاران حوزه انرژی که همواره حامی و همراه این صنعت راهبردی هستند، اعلام داشته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان عرصه اطلاع رسانی علی الخصوص شهید والا مقام محمود صارمی ،موفقیت و سربلندی این عزیزان را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.

حمیدرضا گلپایگانی

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها