شهردار یزد:

اعزام 25 دستگاه اتوبوس برای خدمت به زائرین اباعبدالله

یزد- شهردار یزد گفت: 25 دستگاه اتوبوس برای خدمت به زائرین اباعبدالله به پایانه های مرزی چزابه و شلمچه اعزام شدند.
کد خبر: ۱۴۶۸۱۷۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، شهردار یزد با اشاره به همایش بین المللی پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس شهری برای جابجایی زائرین به مرزهای چزابه و شلمچه اعزام شدند.

ابوالقاسم محی الدینی در مراسم بدرقه خادمین حمل و نقل درون مرزی شهرداری یزد پس از زیارت قبور شهدای حسینیه ایران و با شعار «یک حسین یک جهان» برگزار شد، گفت: در مرز چزابه نیز نیرو‌های شهرداری یزد خدمات رسانی به زائران را در زمینه‌های مختلف از جمله آبرسانی، رفت و روب و آتش نشانی عهده دار خواهند بود.

وی با بیان این که تعداد ۵۰ نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل همگانی یزد با ۲۵ دستگاه اتوبوس برای جابجایی و سرویس دهی زائران اربعین حسینی به صورت شیفتی خدمت رسانی کنند، افزود: همچنین یک اکیپ فنی نیز رانندگان را پیشتیبانی می‌کنند.

شهردار یزد با بیان این که با توجه به ۲۴ ساعته بودن مرز شلمچه، تمامی ناوگان حمل و نقل به صورت سه شیفت و ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند، ادامه داد: ۳۰ درصد ناوگان حمل و نقل همگانی یزد به مدت ۱۵ روز در اختیار زائران اربعین است و با همکاری رانندگان دیگر با افزایش شیفت کاری خللی در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نخواهد شد.

محی الدینی افزود: همچنین برای مدیریت نرخ کرایه اتوبوس با توجه به افزایش تقاضا برای سفر، تعدادی اتوبوس هم به معادن بزرگ اطراف شهر یزد ارسال می شود تا آنها اتوبوس‌ های برون شهری خود را برای افزایش ناوگان به امر جابجایی زائران اختصاص دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها