نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:

نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:مدیران در جهت توسعه وآبادانی منطقه قدم بردارند

برای مناطق آزاد اهداف بلندی ترسیم شده و مدیران در سنجش کار خود خروجی خوبی داشته باشند که در راستای توسعه و آبادانی منطقه باشد.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۰۴

نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:مدیران در جهت توسعه وآبادانی منطقه قدم بردارند

به گزارش جام جم آنلاین،نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  در جلسه شورای اداری منطقه آزاد چابهار گفت:مناطق آزاد در ایجاد اشتغال و تولید زمینه سازی کنند تا در اجرا هم موفق باشند و بتوانند با درآمدزایی موجب توسعه شوند. 

آیت الله محامی تصریح کرد: تامین زیرساخت‌ها برای مرز ریمدان و ورود زائران اربعین ضروری است و مسوولان در بحث حمل و نقل، ساخت جاده دسترسی مناسب و مکان‌های استقرار و اردوگاه‌های مختلف تامین شود.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن حضور در گذرگاه مرزی ریمدان از زیرساخت‌ها و خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی بازدید کرد و گفت: وضعیت فعلی مرز با سال‌های قبل تفاوت بسیاری پیدا کرده؛ اما در حوزه کار فرهنگی همچنان ضعیف هستیم.
آیت‌الله مصطفی محامی افزود: آنچه در مرز ریمدان به چشم می‌خورد اینکه طیف‌های مختلف مردم از داخل و خارج سیستان و بلوچستان جمع شدند و مشغول خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی اربعین هستند که عامل عزت و آبروی استان و نشان از وحدت ملی و غیرت دینی است.
امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: هزینه‌های زیادی برای فراهم ساختن زیرساخت‌ها شده و زائران از این خدمات استفاده می‌کنند، اما باید توجه داشته باشیم که زیرساخت‌های تهیه شده تنها برای زوار اربعین نیست بلکه در طول سال‌ها برای مردم استان قابل استفاده است.
وی افزود: فعالیت‌هایی که در حوزه گسترش خدمات توسط دستگاه‌های مخالف می‌شود باید ثبت و گزارش شود و ستاد اربعین باید در این جهت تدابیری اتخاذ کند.

آیت‌الله مصطفی محامی با حضور در منزل مولوی عبدالرحمان چابهاری امام جمعه اهل سنت شهرستان چابهار که از سفر معنوی حج تمتع بازگشته است، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه الهی برای سلامتی و بهروزی وی دعا کرد.
همچنین نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان از محل اسکان زائران اربعین حسینی از کشورپاکستان در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار بازدید کرد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها