اجرای طرح مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده روی در ارتفاعات شیراز

مسیر ۲۵ کیلومتری دوچرخه سواری و پیاده روی کوه نور شیراز از ابتدای منصورآباد آغاز می شود و به کوه‌های مشرف‌به شهرک سعدی می‌رسد.
کد خبر: ۱۴۶۹۲۰۴

اجرای طرح مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده روی در ارتفاعات شیراز

به گزارش جام جم آنلاین،شهردار شیراز در جریان بازدید از روند اجرایی مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در ارتفاعات کلان‌شهر شیراز با شاره به پیشرفت خوب این طرح گفت : مسیر ۲۵ کیلومتری دوچرخه سواری و پیاده روی شیراز از ابتدای منصورآباد آغاز می شود و به سمت ارتفاعات جوادیه، اکبرآباد، زیباشهر و در ادامه دارد و در انتها به ارتفاعات کوه نور و کوه‌های مشرف‌به شهرک سعدی می‌رسد. 

شهردار شیراز در خصوص مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در ارتفاعات این کلان‌شهر اظهار کرد: این مسیر که از ابتدای منصورآباد آغاز و به سمت ارتفاعات جوادیه، اکبرآباد، زیباشهر و در ادامه به ارتفاعات کوه نور و کوه‌های مشرف‌به شهرک سعدی می‌رسد و درمجموع مسیری در حدود ۲۵ کیلومتر باقابلیت‌های بسیار جذاب در دل طبیعت و ارتفاعات این کلان‌شهر است.
محمدحسن اسدی در خصوص راه‌های دسترسی گفت: دسترسی به این مسیر از سمت بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی و آیت‌الله حائری شیرازی به سمت ارتفاعات بام شیراز ادامه دارد.
اسدی اظهار کرد: طرح پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری طراحی و مطابق با درخواست و علاقه‌مندی و نیاز مردم شیراز در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود مورد استقبال مردم شریف شیراز و حتی گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها