معرفی انواع دوربین مداربسته بیسیم و سیمکارتی

کد خبر: ۱۴۶۹۳۹۹
نویسنده دوربین

در عصر جدید و با تکنولوژی بروز دوربین های مداربسته هم ارتقا پیدا کرده اند و به دوربین مداربسته بیسیم که از طریق شبکه وای فای و یا شبکه سیم کارت تجهیز شده اند . که با اتصال به اینترنت می توانند بر روی گوشی شما انتقال تصویر بصورت زنده ارائه دهند .

این دوربین های بیسیم انواع مختلفی دارند که در این مقاله سعی خواهیم کرد به پرفروش ترین و بهترین دوربین بیسیم و سیم کارتی معرفی کنیم .
دوربین های بیسیم با اتصال به شبکه وای فای و نصب اپلیکیشن بر روی گوشی می توانند به سادگی در کمتر از چند دقیقه روی نرم افزاری که دارند تصاویر همراه با صدا و دید در شب رنگی یا سیاه سفید با مکالمه دو طرفه که در اکثر دوربین مداربسته بیسیم می باشد انتقال دهد .

معرفی انواع دوربین مداربسته بیسیم و سیمکارتی
 
دقت در نوع دوربین مداربسته بیسیم
 
دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند که در ادامه به انواع دوربین مداربسته بیسیم خواهیم پرداخت . این نوع دوربین های بیسیم تنوع های مختلفی در خرید برای شما ایجاد می کنند .
برای محیط های باز اگر می خواهید دوربین تهیه کنید پیشنهاد می شود از دوربین چرخشی وای فای بیسیم یا از دوربین سیم کارتی چرخشی استفاده شود .

این نوع دوربین ها همانطور که در عکس مشاهده می کنید در نوع های تک لنز دو لنز و سه لنز موجود می باشد .
با نصب یک دوربین در واقع می توانید تمامی محیط خودتان را پوشش دهید .
دوربین مداربسته بیسیم این قابلیت را دارند تا با مکالمه دو طرفه شما را شگفت زده کنند .
در هر نقطه ای که هستید می توانید از طریق گوشی صدای خودتان را در محیط بصورت واضح پخش کنید .
همچنین صدا بصورت واضح برای شما از طریق گوشی پخش خواهد شد .
این قابلیت ها در دوربین مداربسته بیسیم و سیم کارت خور بصورت یکسان می باشد .
اگر می خواهید دوربین مداربسته خودتان را بدون نیاز به کمترین کابل کشی نصب کنید می توانید از پک های دوربین مداربسته بیسیم استفاده نمایید .
دقت داشته باشید دوربین مداربسته های دام برای فضاهای داخلی و دوربین مداربسته های بولت برای فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد .
اکثر فروشگاه ها به دلیل بروز بودن قیمت هارد در پک های دوربین مداربسته هارد را قرار نمی دهند .
پس دقت داشته باشید تا در هنگام خرید پکیج دوربین مداربسته با مشکلی روبرو نشوید .

مزایا دوربین مداربسته بیسیم

·        بی نیاز شدن از کابل کشی
·        بدون نیاز به نصاب دوربین مداربسته
·        کارای بسیار آسان در دوربین بیسیم و سیمکارتی
·        قابلیت دیدن تصاویر
·        امکان مکالمه دو طرفه
·        چرخش به چند جهت
·        قابلیت ضبط صدا و تصاویر
·        دارای گارانتی پردازش پیما
·        پشتیبانی نصب بصورت آنلاین و تلفن
·        دید در شب رنگی با وضوح بالا
·        پشتیبانی از سیم کارت و شبکه وای فای
 
دوربین سیم کارتی


در چند ماه اخیر با واردات دوربین های سیم کارتی شاید کمتر توجهی به دوربین مداربسته بیسیم شود چرا که دیگر نیاز به دستگاه وای فای و مودم اینترنت ندارید .
تنها با یک سیم کارت می توانید تصاویر را در کمتر از چند دقیقه روی گوشی بصورت زنده دریافت کنید.

دوربین سیمکارتی نوع های متفاوتی دارند . برای باغ های که برق ندارند پیشنهاد می شود از دوربین خورشیدی سیم کارتی استفاده  شود .

همچنین محیط های که دارای برق می باشند دیگر بی نیاز به سلول خورشیدی می باشند و بصورت برق مستقیم می توانند از تمامی دوربین های سیم کارت خور استفاده کنند .
چرخش بسیار ساده و روان از طریق گوشی و از هر کجا کشور که هستید امکان پذیر می باشد .

در فروشگاه کارپیما انواع دوربین سیم کارتی و دوربین مداربسته بیسیم موجود می باشد که پیشنهاد می شود قبل از خرید حتما با کارشناسان کارپیما مشاوره انجام شود .

معرفی انواع دوربین مداربسته بیسیم و سیمکارتی
قیمت دوربین سیم کارت خور

با توجه به نوسانات قیمت دوربین سیم کارت خور و بیسیم قیمت متفاوتی در این چند روز اخیر دارند . اما متوسط قیمتی که می توان برای دوربین های تک لنز در نظر گرفت در تاریخ 28 مرداد ماه 1403 در بازه قیمتی 2.700 تا 3500 می باشد . که بسته به نوع کیفیت و امکاناتی که دارند متفاوت می باشد .

و دوربین های سیم کارتی دو لنز و سه لنز در تاریخ 28 مرداد ماه 1403 در بازه قیمتی 4.400 الی 5700 می باشد . این قیمت در این نوع هم بر اساس کیفیت و نوع دوربین تعیین می شود 

اگر قصد خرید دوربین های سیم کارتی را دارید می توانید در فروشگاه اینترنتی کارپیما بروز ترین قیمت ها را با توجه نوع ، گارانتی و .. مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید .
 
 مزایا دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین ها سیم کارتی مزایا بسیاری دارند. از جمله مزایا این نوع دوربین ها نیاز نداشتن به نصاب دوربین مداربسته می باشد . شما در کمترین زمان ممکن می توانید از راه دور محیط خودتان را مشاهده کنید .

علاوه بر این می توانید از راه دور از طریق گوشی از هر کجا که هستید محیط خودتان را ببینید .

مکالمه دو طرفه : مانند یک بیسیم می توانید با دوربین های مداربسته سیم کارت خور با محیط خودتان صحبت کنید و صدا محیط را بشنوید .
دید در شب رنگی : می توانید led های دوربین های سیم کارتی را از راه دور خاموش و روشن نمایید تا محیط خودتان را رنگی مشاهده کنید .
ضبط صدا و تصاویر : با گذاشتن یک رم داخل دوربین های چرخشی سیم کارتی می توانید تصاویر محیط خودتان را ضبط نمایید و هر وقت که خواستید به عقب برگردانید و مشاهده کنید 
سنسور حساس به حرکت motion detection : این سنسور را وقتی فعال کنید با کوچک ترین حرکتی برای شما داخل نرم افزار نوتیفیکیشن ارسال می شود .
سنسور تعقیب سوژه : این سنسور با فعالسازی این امکان را فراهم می کند که لنز چرخشی دوربین به سمت سوژه بصورت اتومات چرخش انجام می دهد .

معرفی انواع دوربین مداربسته بیسیم و سیمکارتی

دوربین مداربسته از کارپیما

برای خرید دوربین مداربسته بیسیم و سیم کارتی بهتر است فروشگاه های معتبر و مطمئن را انتخاب کنید. کارپیما دوربین های مداربسته را با کیفیت عالی، ضمانت اصالت کالا، بهترین قیمت، تنوع زاویه دید، تنوع امکانات و... ارائه می دهد.


کارپیما با داشتن سابقه در فروش تجهیزات امنیتی و انواع دوربین مداربسته این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بدون واسطه و با بهترین قیمت از سراسر کشور دوربین مداربسته خریداری نمایید .

با ورود به فروشگاه به آدرس https://karpeyma.com   با بیش از 300 مدل تنوع در این دسته از دوربین ها مواجه خواهید شد . بهتر است قبل از خرید با کارشناسان ما مشاوره انجام دهید تا بهترین دوربین مداربسته بیسیم ، سیم کارتی یا کابلی را به شما عزیزان نسبت به محیط معرفی کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها