تکمیل پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان

شهردار منطقه دو با بیان اینکه پارکینگ آقاجانی بیگ بزودی به بهره برداری می‌رسد، گفت: تکمیل پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۴۶۹۹۶۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حجت کریمی‌جاوید اظهار داشت: طولانی شدن اجرای پروژه‌ های بزرگ از چالش های عمده شهرداری بوده و عوامل مختلفی از قبیل عدم تعهد پیمانکار، کمبود منابع مالی و وجود موانع قانونی دخیل بودند.

شهردار منطقه دو با اشاره به اهمیت پروژه پارکینگ آقاجانی بیگ به عنوان یکی از طرح های عمرانی بزرگ در شهر همدان، گفت: افتتاح این پروژه باعث مرتفع شدن خیلی از چالش ها در معابر منتهی به مرکز شهر خواهد شد و هر چه زودتر باید به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به مباحث ترافیکی داشته است افزود: رضایت و رفاه شهروندان در کنار کیفیت و سرعت در اجرای پروژه‌ای عمرانی همواره مورد تاکید مدیریت شهر بوده است و این پروژه با هدف کمک به تامین پارکینگ عمومی و رفع مشکلات ترافیکی منطقه انجام شده است.

کریمی جاوید بیان کرد: پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و ۹سال به طول انجامیده است و تامین مالی پروژه از منابع مالی شهرداری منطقه دو که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

شهردار منطقه دو با بیان اینکه طولانی شدن اجرای پروژه موجب ناامیدی و دلسردی شهروندان شده بود، گفت: از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲،این پروژه حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مدیریت شهر به شکل جدی برای تکمیل و بهره برداری آن ورود جدی کرده است.

وی با اشاره به اینکه با تزریق ۲۰ میلیارد تومان منابع مالی به اسکلت سازه رسیده، عنوان کرد: این در حالی است که پس از یک دوره توقف، با تغییر پیمانکار در سال ۱۴۰۲ پروژه جان تازه ای گرفت و در تمام حوزه‌ها کاری اعم از تاسیسات برقی و مکانیکی، نازک کاری داخل، سرامیک، آسانسورها، تاسیسات آتش نشانی در حال پیشرفت می باشد.

کریمی جاوید در بخش دیگری از گفتگوی خود از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه در کمتر از یکسال خبر داد و گفت: با تغییر پیمانکار پیشرفت پروژه با افزایش ۲۵ درصدی به ۷۵ درصد رسید و تا کنون ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده که رشد ریالی و پیشرفت فیزیکی از این مرحله به بعد به صورت پله ای خواهد بود.

شهردار منطقه دو با اشاره به مشخصات پروژه عنوان کرد: زیر بنای کل پروژه حدود ۲۴۰۰۰ متر مربع با ظرفیت ۵۳۰ خودرو، ۵ دستگاه آسانسور که شامل ۲ دستگاه با ظرفیت ۱۶ نفر، یک دستگاه ۸ نفره و دو دستگاه ۲۷ نفره در آن تعبیه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها