ساکنین روستای «اوزون دره» در هفته دولت سیراب شدند

آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای اوزون دره از توابع شهرستان کبودراهنگ به مناسبت هفته دولت و با حضور مدیران شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۱۴۷۰۷۲۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر، پیرامون این پروژه، اظهار داشت: برای آبرسانی به این روستا ۸۳ میلیارد ریال هزینه شده تا ساکنین آن از آب شرب پایدار و بهداشتی، بهرمند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان پیرامون اقدامات انجام شده در این پروژه، افزود: یک حلقه چاه به صورت مشارکتی با خیّرین و حلقه دوم توسط شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اعتباری بیش از ۳۶ میلیارد ریال، حفر شده و تجهیز این چاه‌ها نیز با اعتباری بیش از ۱۷ میلیارد ریال، انجام شده است.

وی با بیان اینکه گام بعدی برای آبرسانی به ساکنین روستای اوزون دره، احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال بود، ادامه داد: پس از آن نیز بخشی از شبکه توزیع روستا از محل محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال، اصلاح شد.
بخیتری‌فر عنوان کرد: سه کیلومتر خط پمپاژ و خط انتقال از محل اعتبارات پروژه‌های محرومیت زدایی با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال در این پروژه، اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: آبرسانی به روستاها از اولویت‌های ما در شرکت آب و فاضلاب است و با افتتاح این پروژه ۲۲۵۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، بهرمند شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها