احقاق حقوق عامه؛

پیگیری دادستان مرکز استان برای رفع مشکل ساکنان خیابان جام جم گرگان

اسپانلو، دادستان مرکز استان از تسریع در رفع مشکل ساکنان خیابان جام جم گرگان خبر داد.
اسپانلو، دادستان مرکز استان از تسریع در رفع مشکل ساکنان خیابان جام جم گرگان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۱۱۲۲
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گلستان، در پی درخواست جمعی از ساکنان خیابان جام جم گرگان که اواخر سال گذشته بر اثر رانش زمین خسارت دیدند، دادستان مرکز استان گلستان برای تسریع در روند حل مشکل اهالی این منطقه ورود کرد.

محمود اسپانلو درنشست مشترکی با حضور ، شهردار گرگان و جمعی از ساکنان این‌خیابان در دادسرای گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در این‌جلسه، با دستور قضایی ، شهرداری گرگان‌مکلف شد بلافاصله پیمانکار برای ایمن سازی دیواره خیابان جام‌جم را آغاز کند.

دادستان مرکز استان گلستان افزود: هم اکنون پیمانکار در این منطقه مستقر و کار ایمن سازی دیواره را که خطر رانش بیشتر و خسارت به سایر ساختمان های این منطقه را دارد، آغاز کرده است.

وی ادامه داد: همچنین با توافق طرفین در این‌جلسه قرار شد شهرداری با مساعدت در زمینه صدور پروانه ، کار تخریب واحدهای مسکونی آسیب دیده و ساخت واحدهای جدید را آغاز کند.

وی ادامه داد: برای تکمیل سیستم جمع آوری فاضلاب شهری (اگو) هم دادستانی مرکز استان از باب حقوق عامه ورود کرده و دستگاه متولی مکلف به اقدام سریع تر برای رفع این مشکل است.

رایزنی با بانکهای عامل در استان برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برای اسکان خانواده های خسارت دیده از رانش زمین هم از دیگر مصوبات این جلسه برای کمک به اسکان خانواده ها در محل مناسب بود .

اسفند ماه سال گذشته به دلیل رانش در خیابان جام جم گرگان تعدادی از خانواده های ساکن در این خیابان مجبور به ترک خانه‌های خود شدند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها