رویداد رسانه‌ای بانوان طنین در یزد برگزار می شود

یزد- رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: رویداد رسانه‌ای بانوان طنین با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۱۵۵۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، پورمیرزایی اظهار داشت: رویداد رسانه‌ای بانوان طنین به عنوان مرحله استانی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت، با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود و این رویداد  با هدف روايت توانمندی های حرفه ای زنان یزدی شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش، عکس، فیلم، پادکست و مصاحبه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: روایت زندگی بانوان موفق یزدی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی ، روايت پيشرفت زنان در انقلاب اسلامی ، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، سبك زندگي ایرانی اسلامی از دیگر محورهای این رویداد هستند.

پورمیرزایی تاکید کرد: در فراخوان این رویداد حدود ۴۰ نفر از  بانوان فعال در حوزه رسانه ثبت نام نمودند و این افراد در فرصت زمانی ۲۴ ساعته از سوژه های این رویداد که از چهره های شاخص و موفق بانوان  و فعالین اثرگذار حوزه زنان در استان  هستند، به تولید محتوا خواهند پرداخت.

وی در پایان گفت: این رویداد فرصتی مناسب برای بانوان فعال در حوزه رسانه است تا با ارائه آثار خود، به ترویج سبک زندگی اسلامی بانوی ایرانی کمک کنند و نقش مهمی در معرفی زنان فرهیخته یزدی ایفا کنند.

newsQrCode
برچسب ها: رویداد بانوان یزد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها