معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان خبرداد؛

رتبه نخست کودک آزاری در بین آسیب های اجتماعی استان کرمان

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان گفت: سال گذشته کودک آزاری  رتبه نخست آسیب های اجتماعی در استان کرمان را داشته است. 
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان گفت: سال گذشته کودک آزاری  رتبه نخست آسیب های اجتماعی در استان کرمان را داشته است. 
کد خبر: ۱۴۷۱۹۱۳
به گزارش جام جم آنلاین کرمان، علی ابراهیمی، شامگاه یکشنبه در مراسم بیست و ششمین سالروز تاسیس اورژانس اجتماعی گفت: متاسفانه در سال ۱۴۰۲ کودک آزاری و بد سرپرستی در مجموع با اختصاص ۴۴ درصد اولین و خودکشی با ۲۳ درصد دومین آسیب اجتماعی استان کرمان بودکه خوشبختانه با مداخله به هنگام و موثر اورژانس اجتماعی اکثر این موارد به سرانجام نرسیده و مدیریت شده است .
 
وی با اشاره به سختی کار بالای کارکنان اورژانس اجتماعی گفت: همکاران ما در مواجهه با آسیب ها و درمداخلاتی که صورت می پذیرد با خطرات بسیاری مواجه هستند و از لحاظ امنیتی نیز همواره در معرض خطر می باشند.
 
وی با انتقاد از برخی ادارات و نهاد های ذیربط که همکاری لازم را با بهزیستی ندارند افزود: متاسفانه  توجه جدی به قانون حمایت از اطفال و کودکان و خصوصا ماده ۶ قانون نمی شود.
 
ابراهیمی، تصریح کرد: در حالی که درمان کودکان زیر ۱۸ سال باید رایگان باشد اصلا این قانون رعایت نمی‌شود و با توجه به اینکه اکثر این کودکان و اطفال آسیب دیده درگیر اعتیاد و بیماری و... هستند هزینه های دارو و درمان بالایی به بهزیستی تحمیل می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها