مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

۴۳ دستگاه ماشین آلات راهداری آذربایجان شرقی به مرز مهران انتقال یافت

نقش آفرینی بی بدیل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری آذربایجان شرقی در اربعین حسینی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان با استفاده از تمامی توان خود از زمان آغاز طرح ویژه از ۱۶ مرداد ماه سالجاری تا ۷ شهریور تعداد ۴۹ هزار زائر را با بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ سرویس اتوبوسی به مرزهای منتهی به کربلا به ویژه مرز مهران اعزام و سپس به استان منتقل کرده است.
کد خبر: ۱۴۷۲۰۱۰
نویسنده بهروز فروغی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: اورجعلی علیزاده ادامه داد: در طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی امسال با هماهنگی انجام یافته از ناوگان مسافری ترکیه هم برای جابه جایی زائرین استفاده شد.

 وی گفت: در این مدت اکیپی ۲۶ نفره از همکاران این اداره کل به سرپرستی معاون حمل و نقل اداره کل در پایانه مرزی مهران برای تسهیل روند خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی حضور داشتند و همچنین به منظور کمک به روند جابجایی زائران حسینی ۲۶ دستگاه ماشین آلات اداره کل شامل ۱۵ دستگاه خودرو سبک و ۱۱ دستگاه خودرو سنگین در زمان اجرای طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر شدند. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: اجرای این طرح با حضور جهادی رانندگان حمل و نقل عمومی استان، مدیران عامل و دست اندرکاران شرکت ها وموسسات حمل ونقل عمومی، همکاران اداره کل راهداری و حمل جاده ای استان و دستگاه های عضو کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین آذربایجان شرقی به سرانجام رسید که به برگ زرینی در کارنامه حمل و نقل جاده ای استان تبدیل شد. 
تعداد بازدید : 0

علیزاده همچنین گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان پس از طرح اربعین طرح جابه جایی زائران حرم رضوی به مقصد مشهد مقدس را آغاز کرده است.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها