طه سمیعی:

برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در کردستان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در استان کردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۲۰۴۳
نویسنده سیددارا سیدعباسی

جام جم آنلاین، طه سمیعی صبح امروز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح استان کردستان از ۲۱ شهریور ماه جاری آغاز و تا ۳۰ شهریور ماه ادامه دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه ۱۰۰ غرفه در این نمایشگاه دایر شده است، تصریح کرد:‌ مقرر شد که ۷۰ درصد غرفه‌های مذکور به عرضه کالاهای مرتبط با نمایشگاه اختصاص یابد‌.

به گفته وی، با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده در کارگروه تنظیم بازار تعدادی از غرفه‌ها به عرضه کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، گوشت و مرغ تنظیم بازار اختصاص می‌یابد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به این مطلب که در صورت نیاز مدت زمان برپایی نمایشگاه تمدید می‌شود، ادامه داد: در این مدت زمان در شهرستان‌ها نیز نمایشگاه پاییزه برگزار می‌شود و حداقل تخفیف ۱۰ درصد کمتر از قیمت متعارف در سطح بازار در نظر گرفته شده تا زمینه رفاه شهروندان فراهم شود.

سمیعی گفت: با توجه به تصمیم اتاق اصناف مرکز استان و موافقت کارگروه تنظیم بازار نمایشگاه امسال با محوریت اتاق اصناف در پارک ملت برگزار می‌شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها