مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت:

راه اندازی ۲۲۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در اردبیل

۲۲۰ پایگاه «جشن عاطفه‌ها» از ۲۲ تا ۳۱ شهریور ماه در سطح شهر کمک‌های مردمی را جمع‌آوری خواهند کرد.
کد خبر: ۱۴۷۲۲۶۲

راه اندازی ۲۲۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در اردبیل

به گزارش جام جم آنلاین،علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به تحت حمایت بودن بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز اردبیلی اظهار کرد: ۲۲۰ پایگاه «جشن عاطفه‌ها» از ۲۲ تا ۳۱ شهریور ماه در قالب پویش «مشق همدلی» و شعار «آینده‌ساز باشیم» در سطح شهر کمک‌های مردمی را جمع‌آوری خواهند کرد.
وی افزود: ۱۵۸ مرکز نیکوکاری در قالب این پایگاه به صورت محله‌محور اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند تا در قالب جشن عاطفه‌ها این کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند توزیع شود.
مدیرکل منیته امداد استان اردبیل از برگزاری جشن عاطفه‌ها در هفتم مهر ماه ۱۴۰۳ در مدارس کل استان خبر داد و گفت: این پویش ملی با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می‌شود تا کمک‌های مردمی و خیرین جمع‌آوری شده تا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید لوازم‌التحریر، البسه و سایر مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.
حسین‌نژاد در ادامه سخنان خود به اجرای پویش «مداد رنگی» از سوی کمیته امداد استان اردبیل اشاره کرد و افزود: خیران از طریق کد آنی پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ می‌توانند کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها