آزاد حکمت:

بیش از ۶۰۰ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان ظرفیت سازی شده است

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با اجرای پروژه های توسعه ایی در حوزه تلفن ثابت ، تا کنون ۶۰۶ هزار و ۸۰۰ شماره تلفن در استان ظرفیت سازی شده است.
کد خبر: ۱۴۷۲۷۷۸
نویسنده سیددارا سیدعباسی

 آزاد حکمت ظهر امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین در سنندج، ضمن تشریح اقدامات و پروژه های توسعه ایی در دو بخش کمی و کیفی تلفن ثابت در نقاط شهری و روستایی استان اظهارداشت: تحقق قابل توجه برنامه های عملکردی ، رضایتمندی مشتریان را به میزان چشمگیری به دنبال داشته است.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: از تعداد ۶۰۶ هزار و ۸۰۰ شماره تلفن منصوبه در استان ۵۲۲ هزار و ۳۷۷ شماره آن مشغول بکار است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز هزار و ۶۶۴ شماره تلفن ثابت به مشتریان واگذار شده است.

حکمت با اعلام این مهم که ایجاد زیرساخت ها و ارائه سرویس تلفن ثابت در نقاط روستایی همسان با نقاط شهری مورد توجه مخابرات قرار دارد افزود: در حال حاضر هزار و ۵۲۰ روستا دارای تلفن خانگی و هزار و ۶۰۱ روستا نیز دارای ارتباط هستند.

وی با اشاره به توسعه سیستم های مخابراتی و نقش موثر آن در بهبود عملکرد و ارائه خدمات مخابراتی دراستان بیان داشت: در سال جاری ۷۲ میلیارد ریال در این حوزه سرمایه گذاری انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به صرفه بودن استفاده از تلفن ثابت در مکالمات روزمره مشتریان را یادآور شد و گفت: باتوجه به مکالمه رایگان در هر سیکل زیرمبلغ ۱۵۰هزار ریال ، مشتریان در برنامه ریزی تنظیم مکالمات خود از طریق تلفن ثابت می توانند در هزینه های ماهیانه مدیریت بیشتری اعمال نمایند.

حکمت با بیان اینکه تلفن ثابت به عنوان یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس بشمار می رود تصریح کرد : اینترنت خانگی ADSL،VDSLوFTTH از سرویس ها و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساختهای آن را فراهم آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها