آغاز ساخت طرح ۴۸۴ واحدی نهضت ملی مسکن در ابهر
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

آغاز ساخت طرح ۴۸۴ واحدی نهضت ملی مسکن در ابهر

احداث ۱۲۰۰ واحد مسکن شهری و روستایی در شهرستان اردل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردل گفت: ساخت مسکن شهری و روستایی در این شهرستان طی یکسال گذشته به ۲ برابر افزایش داشته و یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان در حال احداث است.
کد خبر: ۱۴۷۲۹۵۱

به گزارش جام جم آنلاین چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری فارس، داود محمدی  با اشاره به ضرورت ساخت‌وساز مسکن‌های مقاوم در سطح شهرستان اردل به ویژه روستاها، گفت: از سال گذشته احداث یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در این شهرستان کلید خورد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ ۷۵ درصد برآورد شده است‌.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردل ادامه داد: اعتبار این طرح ۴۸۰ میلیارد تومان بوده که به ازای احداث هر واحد مسکونی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت شده و یا در حال پرداخت است.

 

وی افزود: احداث این تعداد واحد مسکونی طی یک دهه اخیر بی‌سابقه بوده و نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش یافته است.محمدی با بیان اینکه شهرستان اردل زلزله‌خیز است، خاطرنشان کرد: احداث واحدهای مسکونی مقاوم برای مردم این شهرستان یکی از دغدغه‌های و اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و در صورت استقبال شهروندان از این واحدها‌، این بنیاد آمادگی دارد تا همکاری لازم جهت احداث واحد و پرداخت تسهیلات بهسازی و بازسازی واحدهای مسکونی را با متقاضیان به عمل آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها