معرفی برنامه های رادیو ویژه شهادت امام عسکری (ع) و آغاز امامت امام زمان  (عج)

نوای نغمه غربت در بهار جان رادیو شنیده می شود

«۰۲۱» رادیو تهران روی خط ۱۶۲ 

یکی از راه‌های ارتباطی مخاطبان با شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و برنامه‌ها، واحد امور ارتباط با مخاطبان ۱۶۲ رسانه‌ ملی است.
یکی از راه‌های ارتباطی مخاطبان با شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و برنامه‌ها، واحد امور ارتباط با مخاطبان ۱۶۲ رسانه‌ ملی است.
کد خبر: ۱۴۷۳۱۶۹
نویسنده مریم کریمی - گروه رسانه

مخاطبان از طریق این سامانه می‌توانند علاوه بر این که نظر‌ها و پیشنهاد‌های خود را درباره عملکرد شبکه‌ها و برنامه‌ها اعلام کنند، برای حضور عوامل برنامه‌ساز و برنامه‌های مورد علاقه‌شان در واحد ۱۶۲ پیشنهاد ارائه دهند. یکی دیگر از امکاناتی که روابط عمومی صداوسیما فراهم کرده است، حضور عوامل برنامه‌ساز شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی در واحد ۱۶۲ است تا مخاطبان بی‌واسطه با برنامه‌سازان محبوب‌شان از تهیه‌کننده، گوینده و بازیگر و ... گفتگو کنند. این هفته عوامل برنامه‌ساز مسابقه رادیویی «۰۲۱» رادیو تهران با درخواست‌های مکرر مخاطبان‌شان در واحد ۱۶۲ روابط عمومی کل صداوسیما حضور یافتند و پاسخگوی پرسش شنونده‌ها و شرکت‌کننده‌های مسابقه ۰۲۱ شدند. 

مهدی مجنونی، یکی از تهیه‌کنندگان مسابقه ۰۲۱ عنوان کرد: مسابقه ۰۲۱ رادیو تهران سال‌هاست یکی از برنامه‌های مهیج گروه ورزش و تفریحات است که علاوه بر رویکرد سرگرمی و شاد، آموزنده است. یکی از مسابقه‌های جذاب و پرشنونده رادیو که شش ماه اول سال شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و در شش ماه دوم سال از ساعت ۱۹ تا ۲۰ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ مگاهرتز می‌رود. این مسابقه با سنجش اطلاعات عمومی شرکت‌کنندگان و سرگرم‌سازی خانواده‌ها در راستای ارتقای سطح علمی، دانش و آگاهی مخاطبان و همچنین سنجش اطلاعات عمومی می‌کوشد.

آوید بزرگی یکی از مجریان برنامه بیان کرد: صاحبان اصلی رادیو مخاطبان هستند که دوست دارند کمی از دغدغه‌ها و مسائل روزمره‌شان کاسته شود و از آنجا که مسابقه ۰۲۱ متنوع است مخاطبان بسیار دوستش دارند و امروز با تماس‌ها و ابراز محبتی که داشتند، نشان دادند همراه همیشگی برنامه خواهند بود.

محمدحسین ثقفی، یکی دیگر از تهیه‌کنندگان برنامه گفت: بیشترین تماس‌های برقرار شده ضمن قدردانی از زحمات عوامل برنامه‌ساز، گلایه مخاطبان از ساعت کم پخش برنامه بود. افزایش زمان پخش این برنامه سرگرم‌کننده و مفرح یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالباتی بود که بیشتر شنونده‌هایی که تماس گرفته بودند، مطرح کردند. 

محمدحسین هاشمی، مجری ۰۲۱ بیان کرد: تماس‌های پی‌درپی مخاطبان و علاقه‌مندان نشان از حساسیت مخاطبان و شنیده شدن برنامه‌های محبوب‌شان دارد. تماس گیرنده‌ها ضمن قدردانی از حضور عوامل برنامه ۰۲۱ در واحد ۱۶۲ از این که برنامه‌ای مفرح و سرگرم‌کننده تهیه می‌شود ابراز خرسندی و رضایت کردند. یکی از نکات جالبی که توجه مرا به خود جلب کرد تماس از سراسر کشور بود، نه تنها مخاطبان تهرانی این برنامه را می‌شنوند بلکه تماس‌های بسیاری از ارومیه، سیستان و بلوچستان و قم و... برقرار شد که نشان می‌دهد مخاطبان علاوه بر رادیو از طریق ایرانصدا و رسانه‌های دیجیتال برنامه را دنبال می‌کنند. شنونده‌های برنامه معتقدند ۰۲۱ جزو برنامه‌های تفریحی و متنوع است و به دلیل حضور مجریان توانمند برای مخاطبان ارزشمند است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها