اجرای دوبله زنده کودکان و نوجوانان در نمایشگاه رصتا

شیخ‌زاده: پشت افراد مستعد می‌ایستیم و آنها را رها نمی‌کنیم

نشست عوامل ساترا در غرفه رادیو صبا

افراسیابی: سومین نمایشگاه رصتا جنبه مردمی دارد‌ چون به‌دنبال استعدادیابی است

نشست عوامل ساترا در سکوی رادیو صبا در سومین نمایشگاه ملی صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) برگزار شد.
نشست عوامل ساترا در سکوی رادیو صبا در سومین نمایشگاه ملی صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۷۳۳۷۱

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین نمایشگاه ملی صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، در بخشی از این برنامه محمد صادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در خصوص شائبه‌های موجود درخصوص اخذ مجوز گفت: امسال در ساترا به جز یک سریال تمامی آثار مجوز گرفتند.

او در بخشی از صحبت‌های خود در این برنامه اظهار داشت: سکوها به ۲ دسته تقسیم می‌شوند، سکوهایی که فعال هستند که به اخذ مجوز دست پیدا می‌کنند.

افراسیابی درخصوص بن‌های اعتباری ۳۰۰ هزارتومانی افزود: در این دوره، مخاطبان با ارائه هرکارت ملی افراد می‌توانند به این اعتبار ۳۰۰ هزارتومانی دست یابند و این در خصوص سکوهایی‌ست که در ازای ارائه خدمات وجه دریافت می‌کنند.

او اظهار داشت: ما با غرفه‌ها و اتفاقات متعدد در این دوره از نمایشگاه رصتا طرف هستیم‌. یکی از جنبه‌های این نمایشگاه جنبه مردمی آن است، زیرا هدف این رویداد، جذب استعدادهاست.

آرش ویکیلیان مدیر کل فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی نیز بیان کرد: ما در این رویداد فرهنگی با هدف بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی فرهنگ کوشیده‌ایم و این مورد در غرفه‌های حاضر در نمایشگاه «رصتا» قابل رویت است.

از دیگر حاضران این نشست می‌توان به حامد آثاری (مدیر ساماندهی حکم‌رانی مرکز ملی فضای مجازی) و محمدعلی مقدسیان (مدیر عامل خبرگزاری آنا) اشاره کرد.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها