طی حکم رهبر معظم انقلاب؛

حجت‌الاسلام فاطمی به عنوان نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد منصوب شد

با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی،حجت‌الاسلام فاطمی، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد شد
کد خبر: ۱۴۷۳۴۵۳

حجت‌الاسلام فاطمی به عنوان نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد منصوب شد

به گزارش ‌جام‌جم‌آنلاین از ایسنا، با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی،حجت‌الاسلام فاطمی، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی «حجت‌الاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی» را به عنوان امام جمعه شهرکرد و نماینده خود در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی دامت افاضاتُه

اکنون که جناب آقای نکونام، امام جمعه‌ محترم و خدوم شهرکرد کناره گیری کرده اند، جنابعالی را که بحمدالله از سوابق نیک علمی و عملی برخوردار می‌باشید به امامت شهرکرد و نمایندگی خود در استان چهارمحال و بختیاری منصوب می‌کنم.

استان چهارمحال و بختیاری در دوران‌های حساس و تاریخ‌ساز کشورمان نقش آفرین و در شمار فعال‌ترین‌ها بوده است. نمونه‌ بارز آن، دوران دفاع مقدس است که ایمان و غیرت و صمیمیت مردم و به‌خصوص جوانان این خطه در آن، فراموش نشدنی است. اکنون نیز جنابعالی را به همدلی و هم اندیشی با جوانان برومند آن استان و تقویت بنیه‌ دینی و جهتگیری انقلابی آنان توصیه می‌کنم و نیک روزی همه‌ مردم عزیز آن سامان و مزید توفیق شما در خدمت به آنان را از خداوند مسألت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای 
۲۹ شهریور ۱۴۰۳

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها