آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس سیستان و بلوچستان

امروز بیش از ۹۰۰ هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی همزمان با سراسر کشور، در کلاس‌های درس حاضر شدند.
کد خبر: ۱۴۷۳۷۳۱

آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه تعلیم و تربیت استان آمادگی همه جانبه و کامل برای ورود به سال تحصیلی جدید را دارد و امروز یکشنبه یک مهر، ۹۰۸ هزار دانش آموز در کلاس‌های درس حاضر شدند.
بروشکی افزود: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش استان بر آن بوده تا در سال تحصیلی جدید دانش آموزان با انرژی مضاعف و شور و نشاط خاصی در کلاس‌های درس حضور شوند.
وی افزود: شعار سال تحصیلی جدید که از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین و ابلاغ شده "برای ایران برای مدرسه" خواهد بود و این مهم نشانگر ضرورت توجه ویژه به تقویت همه جانبه مدارس در شاخص‌های مختلف آموزشی و تربیتی است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: در سال تحصیلی جدید به دنبال ارتقاء توانمندسازی معلمان و دانش آموزان خواهیم بود و در این راستا از همه ظرفیت‌های آموزشی درون و برون سازمانی بهره‌گیری خواهیم کرد.
بروشکی تاکید کرد: همگان می‌دانیم که توسعه جامعه در گرو توسعه آموزش و پرورش است و اگر به دنبال جامعه قوی و تاثیرگذار هستیم باید مدارسی قوی داشته باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: در سال تحصیلی جدید در سایه همت و اراده همگانی در شاخص‌های گوناگون و حوزه‌های مختلف برای دانش آموزان استان اتفاقات خوشایندی رقم خورد و نتایج و دستاورد‌های درخشانی حاصل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها