در نشست مطبوعاتی «در آغوش درخت» مطرح شد:

«در آغوش درخت» در ستایش خانواده است

کارگردان در آغوش درخت:

در آغوش درخت یک فیلم انسانی برای قامت خانواده

تلاش من ساخت یک فیلم انسانی برای کمک به قامت خانواده است.
تلاش من ساخت یک فیلم انسانی برای کمک به قامت خانواده است.
کد خبر: ۱۴۷۳۷۴۰

بابک لطفی خواجه پاشا فیلمساز،فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی درخصوص موضوع انتخاب و معرفی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به آکادمی اسکار، اظهار داشت: انتخاب فیلم در آغوش درخت به کارگردانی من برای معرفی به آکادمی اسکار به لحاظ انتخاب آن به عنوان نماینده کشورم ایران بسیار ارزشمند است.

این کارگردان ایرانی اهل آذربایجان غربی افزود: در هر جایی که باشد نماینده سینمای کشور ایران بودن برایم محترم بوده و اینکه بتوانم اعتبار سینمای ایران را حفظ کنم افتخار بسیار بزرگی است.

وی ادامه داد: به عنوان یک ناظر بیرونی صداقت و سادگی فیلم در آغوش درخت کاملا ملموس است و این فیلم می‌تواند ایرانی بودن خودش را به اثبات برساند.

لطفی اضافه کرد: خیلی سعی کردم که فیلم از جای دیگر الگویی نداشته و متکی بر هویت سینمای ایران باشد، این مسئله که من هم بالاخره بخشی از دِین خود را به ساحت ایران ادا کردم برایم بسیار مهم است.

این فیلمساز تصریح کرد: تنها دلیل ساخت در آغوش درخت این بود که واقعاً تصمیم به ساخت اثری انسانی گرفتم تا شاید به کمک دغدغه‌ها و دردهای امروز انسانی رود، جز این هیچ انگیزه خاص دیگری نداشتم.

بابک لطفی خواجه پاشا خاطرنشان ساخت: پیش از اینکه به ساخت یک فیلم موفق فکر کنم در اندیشه این بودم که چگونه می‌شود به زیست آدم‌ها کمک کرد، سعی کردم این فیلم فیلمی انسانی باشد که بتواند به قامت خانواده‌ها کمک کند و اگر اتفاقی هم در راستای این فیلم افتاده به نظرم نشئت‌گرفته از همین خواسته قلبی و لطف خداوند است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها