آینده سازان ایران به صف شدند

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴ ــ ۱۴۰۳درنخستین روز پاییز وهمزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس توسط رئیس سازمان صداوسیما در دبیرستان دخترانه دوره اول شاهد حجاب منطقه ۱۳ تهران نواخته شد.
کد خبر: ۱۴۷۳۸۱۷
 
پیمان جبلی در آیین آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت اظهار داشت: برای ما دانش‌آموزان قدیم، حضور در مدرسه در روز اول مهر بسیار شیرین و یادآور خاطرات دوران مدرسه است. قدر این دوران را بدانید که بعدها از آن به‌عنوان شیرین‌ترین دوران زندگی‌تان یاد خواهید کرد.وی با اشاره به کلام امیرالمؤمنین(ع) با این مضمون که «خداوند رحمت کند شخصی را که بداند از کجا آمده، کجاست و به کجا خواهد رفت»، عنوان کرد: همه ما در هر مسئولیت و جایگاه اجتماعی که هستیم، باید نسبت به گذشته، حال و آینده خودمان آگاهی داشته باشیم.
رئیس رسانه‌ملی ضمن مروری بر رشادت‌ها، ایثارگری و جانفشانی‌های شهدا، نخبگان، دانشمندان و مفاخر کشور در عرصه‌های گوناگون که امروز کشوری امن، آرام و رو به پیشرفت را برایمان به ارمغان آورده‌اند، گفت: در روزهای گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس هستیم که یادآور هشت سال رشادت و جوانمردی بزرگان ماست که از جان خود گذشتند. چند هفته گذشته در بازی‌های المپیک و پارالمپیک شاهد کسب افتخارات ورزشی در بالاترین سطوح بودیم. شما هم جزو کسانی هستید که مسیر را هموار می‌کنید و برای آینده کشور افتخار می‌آفرینید.جبلی در ادامه وضعیت کنونی کشور را ترسیم کرد و گفت: کشوری هستیم با استعدادهای درخشان، تاریخ ارزشمند، با موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد و تأثیر و نفوذ بین‌المللی ومنطقه‌ای که درعرصه‌های پیشرفت توفیقات بسیاری کسب کرده‌ است. امروز ایران، واژه‌ای پرافتخار است. آینده کشور نیز در دستان شماست و میراث‌دار امانتی هستید که شهدا، دانشمندان، بزرگان و مفاخر کشور به شما سپردند. نسل امروز نسلی آماده، بانشاط، مطلع با دانش و آگاهی کامل نسبت به تحولات دانش و فناوری است که ما را نسبت به آینده کشور امیدوار می‌کند.رئیس سازمان صداوسیما ضمن گفت‌وگو با معلمان، در یکی از کلاس‌های درس مدرسه حجاب نیز حاضر شد و با دانش‌آموزان سخن گفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها