لبخند بین‌المللی

اخیرا خبرهایی از پخش فصل جدید برنامه «بگوبخند» منتشر می‌شد و بازپخش قسمت‌های گذشته نیز روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت، تا این‌که ۳۰ شهریور ویژه‌برنامه‌ای از این مجموعه طنز روی آنتن رفت. حالا خبر آمده که فصل جدید مسابقه بگوبخند، به‌زودی از شبکه نسیم آغاز می‌شود. این برنامه استعدادیابی در زمینه‌های شعر، نمایش و موسیقی طنز فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۱۴۷۳۸۲۵
 
سومین فصل برنامه استعدادیابی بگوبخند با تهیه‌کنندگی مشترک روح‌ا... رجبی و سیداحسان حسینی و میزبانی عبدا... روا از شبکه نسیم پخش می‌شود. در این مسابقه شهرام شکیبا، شهاب عباسی و نعیمه نظام‌دوست مانند فصل گذشته داوری می‌کنند. نصرا... رادش، بازیگر کمدی سینما و تلویزیون نیز به جمع داوران پیوسته است.  حسینی، یکی از تهیه‌کنندگان برنامه بگوبخند درباره فصل جدید این برنامه گفت: یک ویژه‌برنامه ویژه میلاد حضرت رسول(ص) و بازگشایی مدارس بود که جمعه ۳۰ شهریور پخش شد. با توجه به جدول پخش شبکه احتمالا از یکی، دو هفته آینده چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ پخش برنامه شروع می‌شود که ۵۰ قسمت است و احتمالا تا اواخر سال ادامه خواهد داشت. 
 
حضور شرکت‌کنندگان خارجی ساکن ایران
تهیه‌کننده بگوبخند درباره تغییرات این فصل گفت: سعی کردیم شاکله اصلی برنامه را حفظ کنیم و خیلی تغییرات عجیبی در برنامه نداریم. البته تلاش کردیم حوزه طنز را گسترده‌تر کنیم و یکسری شرکت‌کنندگان از کشورهای دیگر داریم؛ کشورهایی مثل یمن، افغانستان، نیجریه و سنگال. همچنین تغییری در میز داوران داشتیم که آقای رادش به جمع داوران اضافه شد . وی در پاسخ به این سؤال که چرا آقای خمسه در این فصل حضور ندارد، گفت: آقای خمسه بنا به مسائل و مشغله‌هایی که داشت، در فصل جدید نیست. قرار بود این برنامه قبل از ماه محرم تولید شود و پخش آن در اردیبهشت آغاز شود، ولی بنا به اتفاقاتی که افتاد، پخش برنامه‌های حوزه سرگرمی و طنز به بعد از محرم و صفر موکول شدند و ما به لحاظ زمانی نتوانستیم در خدمت آقای خمسه باشیم، چون ایشان درگیر مجموعه «پایتخت» شد. حسینی درباره انتخاب شرکت‌کنندگان خارجی گفت: اینها افراد خارجی مقیم ایران هستند که سال‌ها در ایران زندگی و فارسی صحبت می‌کنند. ما خواستیم در این برنامه سمت افرادی برویم که غیرایرانی هستند، ولی در ایران زندگی می‌کنند. حدود ۱۱ هزار فیلم برای ثبت‌نام فرستاده شد که از این تعداد پس از چهارماه راستی‌آزمایی حدود ۸۰ گروه در حوزه‌های متنوع با تقریبا  ۳۰۰ شرکت‌کننده انتخاب شدند که امسال در خدمت‌شان هستیم. وی درباره برگزیدگان دو فصل قبلی گفت: این افراد اکنون دست‌کم در برنامه بگوبخند شاغل هستند؛ تعدادی در گروه نویسندگی و کارگردانی مشغول هستند. همچنین تعدادی از این افراد در دیگر مجموعه‌ها بازی کرده‌اند و در برنامه‌های مختلف تلویزیون حضور دارند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها