پیام تسلیت رییس سازمان صداوسیما در پی درگذشت معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی

فقدان استراتژیست مومن و انقلابی

در پی درگذشت معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی، رییس رسانه ملی در پیامی این فقدان را تسلیت گفت.
در پی درگذشت معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی، رییس رسانه ملی در پیامی این فقدان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۴۷۳۹۲۵

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه متن پیام بدین شرح است.

انالله و اناالیه راجعون
درگذشت رضا سراج، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی، فقدانی تلخ بود. آن مرحوم در زمان دفاع مقدس، رزمنده ای جان برکف و در شورای عالی امنیت ملی، مجاهدی مومن و انقلابی به شمار می رفت که به یاران شهید خویش پیوست. کوشش ها و مجاهدت های وی برای تربیت نسل جوان انقلابی همواره در ذهن‌ها باقی‌خواهد ماند همچنین ذهن خلاق او در طراحی استراتژی‌ برای مواجهه با دشمنان انقلاب اسلامی زبانزد بود و دشمنان انقلاب نیز به آن اذعان داشتند. درگذشت مرحوم سراج را به خانواده و دوستان و همکاران وی تسلیت گفته و از خداوند صبر جزیل برای آنان و رحمت واسعه الهی برای آن عزیز سفر کرده مسئلت می‌کنم.

پیمان جبلی
رییس سازمان صدا و سیما

رضا سراج، سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای‌ عالی امنیت ملی، دیروز بعد از یک عمل جراحی تومور مغزی دار فانی را وداع گفت.

ریاست دانشکده و پژوهشکده پیامبر اعظم (ص) دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ریاست سازمان بسیج دانشجویی و معاونت سیاسی قرارگاه ثارالله از جمله مسئولیت‌های او بوده است.

او از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود و تألیفاتی در زمینه‌های راهبردی، سیاسی و فرهنگی داشته و سابقه راهنمایی و داوری رساله‌های دکتری متعددی را در کارنامه خود برجای گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها