به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علیرضا مسرت اظهار داشت: از این تعداد ۶۰ هزار و ۲۹۵ تماس به عنوان مزاحمت و ۷ هزار و ۳۷ تماس هم اشتباهی ثبت شده است.
وی ادامه داد: ۳ هزار و ۳۹ تماس هم تماس های تکراری با سامانه بوده و ۵ هزار و ۴۲۱ تماس هم به ارائه مشاورههای ایمنی پرداخته شد.
مسئول روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد عنوان کرد: از مجموع تماس های دریافت شده سامانه ۱۲۵ در ۶ ماهه امسال، ۹۴۷ مورد مربوط به حریق و هزار و ۱۱۱ مورد حادثه بوده که نشان می دهد در مجموع ۲ هزار تماس با سامانه منجر به عملیات شده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: