روزهای سرنوشت ساز  برای منطقه
حسن هانی‌زاده در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد

روزهای سرنوشت ساز برای منطقه

سرزمین‌های اشغالی محل دفن نظامیان اشغالگر

به قلم: رسول فلاح پور_دبیر تحریریه جام جم البرز
به قلم: رسول فلاح پور_دبیر تحریریه جام جم البرز
کد خبر: ۱۴۷۴۶۴۲

عصر روز جمعه‌ای که گذشت، رژیم صهیونیستی با ۱۰ بمب سنگر شکن دو هزار پوندی ساختمانی در ضاحیه بیروت را هدف قرار داد و اعلام کرد مقر اصلی حزب الله لبنان را که در آن سید حسن نصرالله و تنی چند از مقامات ارشد این جنبش حضور داشتند، هدف قرار داده است. ساعاتی بعد برخی رسانه‌ها اعلام کردند تیر رژیم صهیونیستی به سنگ خورده و سید محبوب مقاومت در سلامت است.
گویا رژیم صهیونیستی همه چیز را برای خود تمام شده می‌داند، دلیل این کار هم دیوانه وار رد شدن از تمامی خط قرمز‌ها است. هدف قرار دادن مقر حزب الله یعنی عبور دیوانه وار از خط قرمزی که برای جبهه مقاومت قابل تحمل نیست. این بمباران با بمب‌های آمریکایی غیر متعارف سنگر شکن دو هزار پوندی نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده و هیچ گونه نگرانی از بابت تبعات چنین وحشیگری‌هایی ندارد.
به همین خاطر بود که رسانه‌های عبری در همان ساعات پس از بمباران با ذوق زدگی عجیبی مدعی شدند، سید حسن نصرالله و شماری از سران ارشد جنبش مقاومت لبنان را که در مقر زیرزمینی در ضاحیه جنوبی حضور داشتند، پس از شناسایی، هدف قرار داده اند و برخی نیز مدعی شدند او به شهادت رسیده است.
در گوشه و کنار به گوش می‌رسد که رژیم صهیونیستی می‌خواهد از راه هوا، دریا و در کنار آن حمله زمینی را شروع کند. این یعنی در «تله مرگ» گرفتار شدن؛ و این سئوال مطرح است که ارتش صهیونیستی که در نابودی حماس شکست خورده چگونه حزب الله را شکست دهد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها