نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس:

ترور سید حسن نصرالله هرگز موجب شکست مقاومت نخواهد شد

گردان‌ های قسام:

شهید سید حسن نصرالله موضعی تاریخی را به ثبت رساند

گردان‌ های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) ضمن تسلیت به مناسبت شهادت «سید حسن نصرالله» به موضع تاریخی وی در ایستادگی در کنار ملت فلسطین اشاره کرد.
کد خبر: ۱۴۷۴۶۸۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، گردان‌ های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با صدور بیانیه‌ای شهادت شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل فقید حزب‌ الله لبنان را تسلیت گفت.

قسام تاکید کرد: با فرمانده مجاهدی که در صدر فهرست افراد تحت تعقیب رژیم صهیونیستی قرار داشت وداع می‌کنیم. فرمانده شهید سید حسن نصرالله موضعی تاریخی را در ایستادگی در کنار ملت فلسطین در جریان طوفان الاقصی به ثبت رساند. با جان‌فشانی‌های بزرگ لبنان و مبارزان و فرماندهان حزب‌الله، سید حسن نصرالله قاطعانه با توقف جبهه پشتیبانی از غزه مخالفت کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما کاملاً اطمینان داریم که حزب‌الله این مصیبت بزرگ را پشت سر خواهد گذاشت و فرماندهانی توانمند جایگزین این فرمانده خواهند شد که راه این شهید را که با خون خود و برادرانش پیموده ادامه خواهند داد.

قسام تاکید کرد: فرماندهی تروریست دشمن که در سرمستی موقت به سر می‌برد و اقدامات جنایتکارانه خود را افزایش داده، کمی بعد، خواهد فهمید که به سوی زوال گام برمی‌دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها