به گزارش جام جم آنلاین تهران،علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه از عقد قرارداد شهرداری با یک شرکت کانون آگهی و تبلیغات به منظور افزایش ظرفیت تبلیغاتی و همچنین زیباسازی محیط شهری خبر داد.
وی با اشاره به اینکه قبلا این شرکت در فراخوان کمیته سرمایه گذاری شهرداری شرکت کرده و طرح ایشان نیز در صحن شورا و کمیته انطباق فرمانداری مصوب گردید، تصریح کرد: مقرر شد این شرکت 10 عدد تابلوی بزرگ بیلبورد دو طرفه و 30 عدد تابلوی لایت باکس در طول بلوار 45 متری با هزینه خود، نصب و بهره برداری کند.
شهردار فیروزکوه با اشاره به اینکه این اقدام تا ماه های آتی انجام می شود ادامه داد: همچنین مقرر شد این شرکت با پرداخت اجاره، به مدت 10 سال از تابلوها بهره برداری نموده و بعد از منقضی شدن مهلت مقرر، مالکیت کلیه ادوات تبلیغاتی را در اختیار شهرداری قرار دهد.
صادقی در پایان خاطر نشان کرد: یقینا این موضوع علاوه بر انتفاع شهرداری به منظور مدیریت بهتر حوزه شهری، موجب زیباسازی محور 45 متری خواهد شد.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
رضا جباری: درگفتوگو با «جام جم»:
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم: