خرید الکتروموتور موتوژن با پایین ترین قیمت

خرید الکتروموتور موتوژن با پایین ترین قیمت، یکی از پرتقاضاترین نیازهای مشتریان است. موتوژن یکی از بزرگ ترین و معتبرترین تولیدکنندگان صنعتی ایران با بیش از 50 سال سابقه است که الکتروموتورهایی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می کند.
خرید الکتروموتور موتوژن با پایین ترین قیمت، یکی از پرتقاضاترین نیازهای مشتریان است. موتوژن یکی از بزرگ ترین و معتبرترین تولیدکنندگان صنعتی ایران با بیش از 50 سال سابقه است که الکتروموتورهایی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می کند.
کد خبر: ۱۴۷۵۸۷۶

داخلی بودن این برند، باعث شده در کنار کیفیت بالا و قابلیت اطمینان محصولاتش، قیمت آن نیز اقتصادی تر باشد. اگر قصد خرید الکتروموتور موتوژن دارید، این راهنما را دنبال کنید تا با مشخصات یکی از بهترین برندهای الکتروموتور آشنا شوید.

معرفی برند صنعتی موتوژن

موتوژن فعالیت خود را در سال 1352 با نام «گلد الکتریک ایران» با تمرکز بر تولید الکتروموتورهای کولری شروع کرد. از همان ابتدا، محصولات این شرکت تحت لیسانس شرکت وستینگهاوس آمریکا قرار داشتند و جزو شناخته ترین و بادوام ترین موتورهای صنعتی محسوب می شدند.

از سال 1354 این برند کار خود را با نام موتوژن ادامه داد. تکیه بر دانش نیروهای متخصص بومی و بهره گرفتن از تکنولوژی روز دنیا، این شرکت را به تولید بیش از 3 میلیون الکتروموتور تک فاز و سه فاز رساند. موتوژن در حال حاضر از بزرگ ترین تولیدکنندگان الکتروموتور در خاورمیانه به شمار می رود.

اخذ گواهینامه هایATEX ، CE، ISO45001، ISO9001،ISO14001 و HSE-MS از مؤسسه بین‎ المللی MTI، مهر تأییدی بر کیفیت و قابلیت اطمینان این موتورها است.

انواع الکتروموتور موتوژن

الکتروموتور موتوژن، دو دسته بندی اصلی دارد: تک فاز و سه فاز. تفاوت این دو دسته به نوع منبع تغذیه، کاربرد، توان خروجی و ساختار داخلی آنها برمی گردد. جزئیاتی که باعث تفاوت های اساسی در عملکرد این محصولات می شوند. در ادامه با هر دو نوع این الکتروموتورها بیشتر آشنا می شویم.

الکتروموتور تک فاز موتوژن

موتوژن الکتروموتورهای تک فاز را در دو دسته تک خازن یا خازن دائم (رله ای) و دو خازن (کلاچ دار) تولید می کند. در الکتروموتورهای تکفاز موتوژن تک خازن، ایجاد میدان مغناطیسی دوار و عملیات موتور به شیفت فازی خازن ها وابسته است. این موتورها یک خازن راه انداز و یک خازن دائمی دارند تا به کمک آنها گشتاور و راندمان را در سیستم های تک فاز افزایش دهند. ساختار این موتورها ساده تر و قیمت آنها اغلب پایین تر است.

به الکتروموتورهای تک فاز موتوژن دو خازن، الکتروموتور آسنکرون دارای دو خازن هم گفته می شود. روش اصلی این موتورها، جداسازی فاز خازن ها بر اساس اصل موتور با انشقاق باز است. در این ساختار، یک خازن مسئولیت راه اندازی و خازن دیگر وظیفه اجرا را به عهده دارد.

توان انواع تک خازن، از 0.18 تا 2.2 کیلووات است. توان انواع دو خازن نیز از 0.25 تا 2.2 کیلووات است. هر دو نوع نیز با دو دور 1500 و 3000 تولید می شوند.

شاید الکتروموتور را برای مصارف خانگی و تجاری مانند پمپ های آب، فن ها و کمپرسورها نیاز دارید یا به طور کلی مورد استفاده شما مصارف سبک در شرایط کاری معمولی است. در این صورت خرید الکتروموتور تک فاز موتوژن، نیازهایتان را به خوبی تأمین خواهد کرد. برای رسیدن به بهترین انتخاب بین انواع تک خازن و دو خازن، می توانید با مشاوران نمایندگی مشورت کنید.

الکتروموتور سه فاز موتوژن

اگر پروژه مورد نظرتان سنگین یا حساس است، می توانید نوع سه فاز الکتروموتور موتوژن را انتخاب کنید. این موتورها برای تبدیل انرژی الکترونیکی به انرژی مکانیکی، به برق سه فاز نیاز دارند. جنس بدنه این محصولات می تواند از چدن یا آلومینیوم باشد.

مدل های مختلف این موتورها می توانند توانی بین 0.6 تا 55 کیلووات را پوشش دهند. اما به طور کلی، توا ن های بالاتر در نمونه های چدنی قابل پشتیبانی است. در مورد رنج گشتاور نیز بازه ای از 750 تا 3000 را دریافت خواهید کرد.

خرید الکتروموتور سه فاز موتوژن می تواند انتخاب مناسبی برای صنایع سنگینی مانند ماشین آلات سنگین، نوار نقاله ها، پمپ های صنعتی، کمپرسورها، صنایع پتروشیمی و کارخانه ها باشد.

خرید الکتروموتور موتوژن با پایین ترین قیمت

بهترین نمایندگی الکتروموتور موتوژن در تهران

مقر اصلی برند موتوژن، در شهر تبریز است. اما این برند چندین و چند نمایندگی رسمی در شهرهای مختلف دارد تا مشتریان بتوانند بدون نگرانی نمونه های اورجینال این محصولات را از این نمایندگی ها تهیه کنند. یکی از این نمایندگی ها که در کنار برند موتوژن، انواع برندهای مطرح دنیا را نیز پوشش می دهد، فروشگاه توان صنعت است.

شرکت توان صنعت یکی از پیشروهای حوزه تأمین تجهیزات صنعتی برقی، اتوماسیون، آب و فاضلاب، نفت و گاز، پتروشیمی، پزشکی، چاپ و بسته بندی و... است. وجود تنوع محصولات و برندها در این مجموعه و ارائه مشاوره تخصصی پیش از خرید، انتخابی راحت و بدون محدودیت را برایتان رقم می زند.

محصولات توان صنعت با گارانتی و خدمات پس از فروش همراه اند. بنابراین کارشناسان این شرکت در تمامی مراحل، از پیش از خرید تا نصب و استفاده محصولات، کنار شما خواهند بود.

برای خرید الکتروموتور موتوژن با پایین ترین قیمت، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه توان صنعت مراجعه کنید. یا برای سفارش آنلاین، از وب سایت توان صنعت دیدن کرده و در صورت تمایل برای دریافت مشاوره نیز با شماره 02133924555در تماس باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها