معاون هماهنگ کننده انتظامي آذربایجان غربی خبر داد:

ثبت بيش از 79 هزار تماس مردمي با سامانه 197

در شش ماهه ابتدایی سال بیش از 79 هزار تماس مردمی با سامانه 197 آذربایجان غربی صورت گرفته است
در شش ماهه ابتدایی سال بیش از 79 هزار تماس مردمی با سامانه 197 آذربایجان غربی صورت گرفته است
کد خبر: ۱۴۷۶۳۲۰

 معاون هماهنگ کننده انتظامي استان گفت: سامانه ارتباطات مردمي 197 پليس در راستاي افزايش و سهولت ارتباط مردمي با پليس راه اندازي شده است و بر همين اساس بيش از 79 هزار تماس مردمي در 6 ماه سال جاري ثبت شده است.

سرهنگ دکتر " يوسف اسماعيل زاده" اظهار داشت: الحمدلله مجموعه انتظامي استان  با مردم ارتباط نزديک دارد و با مشارکت مردمي در راستاي تامين امنيت پايدار عملکرد بهتري دارد و سامانه 197 پليس نيز در راستاي افزايش و سهولت ارتباط مردم با پليس راه اندازي شده است.

وي گفت: در اکثر مواقع پيشنهادات و نظرات کارشناسي و خوبي توسط مردم از طريق تماس با سامانه 197 يا ملاقات حضوري به پليس داده مي شود که مي توانند راه کارهاي اساسي براي عملکرد پليس نيز باشند و در واقع ارتباط شهروندان با سامانه  197  بازرسي مجموعه انتظامي، پل ارتباطي براي ارزيابي عملكرد پليس در برقراري نظم و امنيت در جامعه بوده و اعتماد مردم به مجموعه انتظامي استان، پشتوانه‌اي مهم و ارزشمند است.

معاون هماهنگ کننده انتظامي استان اظهار داشت: طي 6 ماهه ابتدايي امسال بيش از79 هزار تماس با سامانه 197 پليس آذربايجان غربي برقرار شده است که مردم فهيم اين استان نظرات، انتقادات، پيشنهادت و شکايات خود را مطرح کرده اند  ضمن اين که در اين مدت انتقادات و شکايت از کارکنان پليس تا حد چشمگيري کاهش و پيشنهادت و تقدير از عملکرد کارکنان افزايش يافته است.

سرهنگ اسماعيل زاده در پايان خاطر نشان کرد: اميد است مردم فهيم و شهيد پرور استان آذربايجان غربي نيز با پليس تعامل و مشارکت بيشتري داشته و دعا گوي فرزندان خود در انتظامي استان باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها