رادیو معارف رسانه‌‌ای مرجع برای مخاطبان
آیت الله سعیدی در دیدار مدیران رادیو معارف مطرح کرد:

رادیو معارف رسانه‌‌ای مرجع برای مخاطبان

عضو مجلس خبرگان رهبری:

رادیو معارف فخر رسانه ملی است

در مراسمی از ۲۳ سال كارشناسی آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در رادیو معارف تقدیر و تجلیل شد.
در مراسمی از ۲۳ سال كارشناسی آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در رادیو معارف تقدیر و تجلیل شد.
کد خبر: ۱۴۷۶۴۴۸

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و شورای فقای نگهبان- در آیین تجلیل از ۲۳ سال كارشناسی ایشان در برنامه های رادیو معارف، بخاطر استفاده از محتوای ناب الهی و معارف اهل بیت (ع) و همچنین بیان مطالب متقن در موضوعات مختلف روز در برنامه ها، رادیو معارف را فخر رسانه ملی و حوزه علمیه دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأكید كرد: رادیو معارف مركز صدور كارشناسان درجه اول است و باید بستر پرورش و رشد كارشناسان مباحث معارفی و اسلامی باشد.عضو فقهای شورای نگهبان ضمن تشكر از انعكاس مطالب زیبای آیت الله جوادی آملی و استفاده از تمام ظرفیت ها و زبان ها و پرداختن به پخش نوای مادحین مختلف استانها در رادیو محرم، خود را شنونده همیشگی رادیو محرم خواند.

آیت الله خاتمی در پایان ضمن تشكر از عوامل برنامه سیره پیشوایان و تقدیر از مدیریت خوب گروه مربوطه، پیشنهاد داد رادیو معارف می تواند از تألیف و نگارش كتب ارزشمند تفسیر قرآن آیات عظام سبحانی و جوادی آملی طی مراسمی تجلیل كند.

مسعود كاویانی، مدیر رادیو معارف در این جلسه بیان کرد: تشكر می كنم از ایشان بخاطر لطفی كه طی این سالها با نكته سنجی، پیشنهادهایی سازنده به رادیو معارف داشتند.

كاویانی گفت: شیوه تبیین آیت الله خاتمی برای بیان مطالب مثال زدنی و مایه مباهات رادیو معارف است.وی افزود: آیت الله خاتمی به غیر از كارشناسی برنامه های سیره نبوی، سیره علوی، سیره فاطمی، سیره حسنی و ... فقط در برنامه سیره پیشوایان ۱۱۰۰ برنامه ۳۰ دقیقه ای و بیش از ۳۰ هزار دقیقه كارشناسی داشتند و با افتخار بنا داریم كه محتوای غنی این برنامه را به كتاب و همچنین بسته های صوتی كوتاه مدت تبدیل كنیم.در پایان این جلسه، مدیر رادیو معارف از همراهی ۲۳ ساله آیت الله سید احمد خاتمی با این رسانه دینی قدردانی كرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها