حزب‌الله: رویترز درباره جنگ زمینی لبنان، مشغول خیال‌پردازی است

جنبش حزب الله لبنان ادعاهای خبرگزاری رویترز درباره فرماندهی جنگ زمینی علیه رژیم صهیونیستی را «خیال‌پردازی» نویسندگان، خبرنگاران و مستشاران امنیتی این خبرگزاری عنوان کرد.
کد خبر: ۱۴۷۶۶۶۵

به گزارش جام جم آنلاین، روابط عمومی جنبش حزب الله لبنان امروز جمعه با انتشار بیانیه‌ای، گزارش خبرگزاری رویترز درباره جنگ زمینی علیه رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد. حزب‌الله در این بیانیه گفت: خبرگزاری رویتر گزارشی درباره فرماندهی جدید جنگ زمینی در حزب‌الله و جزئیات مرتبط با طبیعت و ماهیت این جنگ، طرح‌ها و سلاح مورد استفاده در آن منتشر کرده است . مقاومت لبنان تاکید کرد: این گزارش صرفاً خیال پردازی نویسندگان، خبرنگاران و مستشاران امنیتی رویترز است. سیاست ما -همانگونه که برای همه مشخص است- این است که حزب الله هیچ منبعی ندارد؛ چه برسد به یک منبع میدانی که چنین اطلاعات مهمی را منتشر کند.

این در حالیست که خبرگزاری رویترز اخیرا به نقل از دو منبع آگاه مدعی شده بود که حزب‌الله برای یک جنگ فرسایشی طولانی مدت در جنوب لبنان خود را آماده می‌کند و همچنان انبارهای مهمات سرشار از سلاح در اختیار دارد.

 رویترز با اشاره به اینکه حزب الله قوی‌ترین موشک‌های نقطه زن را در اختیار دارد که هنوز از آن استفاده نکرده است، مدعی شد: فرماندهی حزب الله در چند روز اول پس از ترور شهید نصرالله به حالت تعطیل درآمده بود تا اینکه این جنبش پس از ۷۲ ساعت یک اتاق عملیات جدید ایجاد کرده است.  

این خبرگزاری همچنین مدعی شد که مرکز فرماندهی جدید همچنان در حال فعالیت است؛ هرچند که حملات رژیم صهیونیستی قصد دارد این فرمانده را نیز هدف قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها