کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

معادله میدان در حال تغییر به نفع محور مقاومت است

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: ملات حزب‌الله فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی را برای مردم سرزمین‌های اشغالی را دچار اختلال کرده است.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: ملات حزب‌الله فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی را برای مردم سرزمین‌های اشغالی را دچار اختلال کرده است.
کد خبر: ۱۴۷۷۱۸۴

حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی جام‌ جم آنلاین در مورد حمله دیشب حزب‌الله به مقر گولانی گفت: حمله سنگین حزب‌الله به تیپ گولانی که افراد این تیپ به عنوان نخبه‌های ارتش رژیم اسرائیل شناخته می‌شوند، نشان داد حزب‌الله بعد از شهادت دردناک سید حسن نصرالله بدنه خود را بازسازی کرده است.

این کارشناس افزود: این حمله تلفات سنگینی به تیپ گولانی وارد کرد و آمار نشان می‌دهد ۲۵ کشته و ۸۰ زخمی حاصل حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به تیپ گولانی و حیفا است.

هانی زاده ادامه داد: درگیری‌ها در مناطق مختلف اراضی اشغالی ادامه دارد و حملات سازمان یافته حزب‌الله به شهرهای مختلف از جمله حیفا و بندر ایلات در جریان است.

این کارشناس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: حملات حزب‌ الله فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی را برای مردم سرزمین‌های اشغالی را دچار اختلال کرده است و ضربات سنگین دیگری نیز در راه خواهد بود.

هانی زاده بیان کرد: با این حمله حزب‌الله گام اول انتقام خون شهید سید حسن نصرالله و سایر فرماندهان مقاومت را آغاز کرده و معادلات در میدان جنگ تغییر پیدا کرده است.

این کارشناس در خصوص سایر گروه‌های مقاومت نیز گفت: انصار الله یمن در حال ارزیابی شرایط منطقه است و قصد دارد ورود جدی‌تری داشته باشد، حماس و جهاد اسلامی نیز در نبرد سنگین با رژیم صهیونیستی هستند و عرصه جنگ بر رژیم صهیونیستی تنگ‌تر شده است.

هانی زاده در پایان سخنان خود افزود: جنگ بعد از یک سال وارد نقطه حساسی شده است و معادلات میدان جنگ در حال تغییر به نفع محور مقاومت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها