سرقت ۱۰۰میلیاردی از خانه تاجر برای انتقام

مرد خدمتکار که از خانه مرد تاجر سال‌ها قبل اخراج شده بود با تشکیل یک باند سرقت به خانه‌اش دستبرد زد و ۲۰۰۰سکه، دلار و پول به سرقت برد. او و چهار همدستش بازداشت و به جرائم‌شان اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۴۷۷۴۷۰

سرقت ۱۰۰میلیاردی از خانه تاجر برای انتقام

 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، بیستم شهریور امسال مردی باپلیس۱۱۰تهران تماس گرفت و اطلاع داد خانه خواهرش در شمال تهران هدف دستبرد قرار گرفته است. ماموران به آنجا رفته و با تحقیقات اولیه متوجه شدند مرد تاجر و خانواده‌اش ۲۷ روز قبل به خارج از کشور رفته‌اند.روز حادثه وقتی برادرزن صاحبخانه برای سرکشی به آنجا رفته بود، متوجه شده در خانه و گاوصندوق تخریب شده و ۲۰۰۰سکه بهارآزادی، تعدادی سکه‌های دوره پهلوی و ۱۰هزاردلار و۱۰میلیون تومان پول موجود در گاوصندوق به سرقت رفته است.  ماموران در بازبینی فیلم دوربین برج تصاویری یافتند که نشان می‌داد سارقان چهار نفر بودند، ماسک زده و نقاب برچهره‌هایشان داشتند و سه شب به آنجا آمدند و اموال را در کوله‌پشتی ریخته و با پراید پلاک‌مخدوش فرار کردند. ماموران به‌دنبال این افراد بودند که روزهای پایانی هفته گذشته زنی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و اطلاع داد خواهرش مستاجر پیرزنی در روستایی در شمال غرب کشور است. به‌طور اتفاقی دیده که پسر او از تهران به آنجا آمده و نیمه‌شب در باغچه خانه چیزی را دفن کرده و بعد به تهران بازگشته است.   ماموران متوجه شدند که مشخصات آن مرد با یکی از سارقان فراری مطابقت دارد؛ بنابراین او در خانه‌اش در تهران بازداشت شد. متهم در تحقیقات مدعی شد محتویات گاوصندوق خانه‌ای را در تهران به سرقت بردند و مقداری پول نقد، دلار و بیش از ۵۰۰ سکه بهار آزادی و تعدادی سکه‌‌‌پهلوی که بخشی از اموال سرقتی بوده را در باغچه خانه مادرش در روستا دفن کرده است. 
با اعتراف او دو همدستش نیز بازداشت و به جرائم‌شان اعتراف کردند. سرانجام رامین سرکرده باند هم دو روز پیش در تهران بازداشت شد و گفت: سال‌ها قبل خدمتکار خانه مرد تاجر بودم که سر مسائل کاری اخراجم کرد. کینه از او داشتم و می‌دانستم زیاد به خارج از کشور می‌روند. آخرین بار با صاحب یک کافی‌شاپ صحبت کرده و او برای من دو سارق پیدا کرد. سه شب آنجا بودیم و با هوا‌بُرش گاوصندوق را باز کرده و اموال را دزدیدیم.  با اعتراف او بود که صاحب کافی شاپ هم که سارقان را استخدام کرده بود و ۵۰‌سکه بهار آزادی دستمزد گرفته بود بازداشت شد. 
مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهمان تحقیقات برای کشف بقیه اموال سرقتی و رازگشایی از دیگر جرائم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها