تشریح وضعیت اردوگاه جبالیا پس از ۱۵ روز محاصره شدید

سخنگوی دفاع مدنی غزه به تشریح اوضاع جبالیا در شمال غزه به دنبال بیش از دو هفته محاصره شدید این منطقه پرداخت.
کد خبر: ۱۴۷۷۸۶۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، محمود بصل سخنگوی دفاع مدنی غزه به تشریح اوضاع جبالیا پرداخت.

وی افزود: همچنان اشغالگران جبالیا را محاصره و مردم را گرسنه نگه می دارند و مرتکب کشتار علیه غیرنظامیان می شوند. ساکنان به علت ممانعت از ورود کمک های انسانی در شرایط بسیار بدی به سر می برند.

محمود بصل گفت: بیش از ۴۰۰ نفر به شهادت رسیده اند که در میان آنها کودکان و زنان و سالخوردگان وجود دارند. صدها نفر هم مجروح شده اند. بسیاری از خانواده ها در داخل اردوگاه جبالیا درخواست کمک دارند و شهدا و مجروحانی وجود دارد که تیم های ما امکان رسیدن به این مناطق را ندارند.

وی بیان کرد: اینترنت و ارتباطات در برخی مناطق دراردوگاه جبالیا قطع است و این کار امدادرسانی را سخت می کند و شهروندان امکان ارتباط با امدادگران را ندارند.

محمود بصل به حملات توپخانه رژیم صهیونیستی به بخش هایی از بیمارستان اندونزیایی و محاصره کامل پزشکان و بیماران حاضر در این بیمارستان اشاره کرد و از دهها اجساد پراکنده در خیابانهای جبالیا خبر داد.

وی افزود: هزاران نفر در جبالیا در نتیجه محاصره شده این اردوگاه بدون آب و غذا هستنند.

محمود بصل به شهید و زخمی شدن ۳۳ نفر در حمله اسرائیل به منزل خانواده الصعیدی در اردوگاه جبالیا، شهید و زخمی شدن شماری در حمله به منطقه التوبه در اردوگاه جبالیا، پنج شهید در نتیجه بمباران منزل خانوادگی عبالعال در کوی العلمی در اردوگاه جبالیا و شهادت یک نفر در حمله به محوطه بیمارستان کمال عدوان اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها