جام جم آنلاین اصفهان؛ رسانههای تخصصی نقش بسیار مهمی در توسعه و ارتقاء صنعت نمایشگاهی ایفا میکنند. این رسانهها به عنوان مفصلی به منظور اتصال برگزارکنندگان، شرکتکنندگان و مخاطبان عمل میکنند و اطلاعات دقیقی در مورد رویدادها، نوآوریها و روندهای بازار ارائه میدهند. انتشار گزارشها، مصاحبهها و مقالات تحلیلی، رسانههای تخصصی نه تنها به افزایش آگاهی و اطلاعرسانی کمک میکنند، بلکه فرصتی برای معرفی شرکتها و محصولات جدید فراهم میآورند که موجب جذب مخاطبان و افزایش تعاملات تجاری میشود.
رسانههای تخصصی به تحلیل و ارزیابی اثرگذاری نمایشگاهها میپردازند و با ارائه بینشهای عمیق، باعث بهبود کیفیت برگزاری رویدادها و افزایش بازدهی اقتصادی آنها میشوند. این رسانهها با پوشش جامع و حرفهای نمایشگاهها، به تثبیت جایگاه رویدادهای تخصصی در بازارهای ملی و بینالمللی کمک کرده و به برقراری ارتباطات استراتژیک بین شرکتها و صنایع مرتبط کمک میکنند.
نظر به چنین اهمیتی از انتشار «ویژهنامه انجمن برگزارکنندگان نمایشگاههای ایران» که از فروردین امسال تاکنون 7 شماره موفق به چاپ رسیده، صمیمانه تقدیر و تشکر مینماییم. این ویژهنامه که به شکل فیزیکی و دیجیتال در اختیار مجموعههای نمایشگاهی، مقامات، و دستاندرکاران قرار گرفته، به عنوان یکی از نوآوریهای شایان توجه در عرصه نمایشگاهی ایران محسوب میشود.
نشریه انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران - شماره هفتم
هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین*/
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد