گرچه این پیام حلاوت فراوانی برای سربازان خط مقدم جنگ رسانه ای دربر داشت و انگیزه و نشاط فراوانی میان همکارانی رسانه ملی ایجاد کرد در عین حال وظیفه سنگینی بر دوش تک تک مدیران سازمان نهاد تا برای تحقق خواست فرمانده کل طراحی نقشه نبرد را بلافصله بعد از پایان جلسه شروع کنند تا با دست پر به مصاف حریف تا بن دندان مسلح بروند.
برای شروع کار باید مروری کوتاه بر سه رکن پیام رهبری داشته باشیم ابتدا دقت مضاعف؛ به نظر مدیران رسانه ملی حالا در طراحی نقشه نبرد با دشمن باید تمرکز بیشتری داشته باشند و با تحلیل درست از رخداد ها و توجه به جزئیات زوایای برنامه سازی در این شرایط را ترسیم کنند. نکته بعدی تلاش است، بی شک در جنگ روایت ها لحظه ای تعلل باعث شکست می شود و در کنار هوشیاری حاصل از دقت مضاعف باید خستگی ناپذیری را نیز به برنامه ریزی های آتی اضافه کنیم، حتما نامیدی نتیجه ای جز خستگی ندارد و خستگی هم سرانجامی جز شکست برای سرباز ندارد، اما رمز خستگی ناپذیری هم انگیزه است، بی شک انگیزه موتور محرک برای اجرای هر برنامه ای است.
نکته آخر که در این پیام مسیر را برای برنامه ریزان و برنامه سازان رسانه ملی روشن می کند ابتکار است. در واقع این توصیه آخر نتیجه روشن بینی رهبر معظم انقلاب است و حجت را بر برنامه سازان تمام می کند که گرچه در آوردگاه حساسی قرار داریم اما در جنگ روایت ها و در رسانه امروز باید حرف حق خود را بسته بندی های هنر مندانه به محاطب تشنه حقیقت ارایه کنیم، حتما بدون کاربست شیوه های هنرمندانه، در ارایه پیام موثر موفق نخواهیم بود و این به معنی شکست است. امروز تلفیق نقش آوردگاهی و آسایشگاهی رسانه ملی برای پیروزی در نبردی نابرابر با حریف قدرتمند غیر قابل انکار است و کلید موفقیت در این نبرد حضور هوشیار متفاوت و امیدوار در کارزاری است که حتما از جنگ های سنتی خطرناک تر است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین هشدار داد
چند کلام با بهادر زمانی، بازیگر نقش سهراب
با کورش علیانی درباره اجرا و کارشناسیاش در چند برنامه محور مقاومت گفتوگو کردیم
در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با سفیر ایران در روسیه مطرح شد