به گزارش جام جم آنلاین، در این افکارسنجی ویژهبرنامههای تحویل سال شبکهٔ نسیم با ۷ درصد و شبکهٔ دو با ۱۳ درصد، مجموعههای «آخرین دیدار» با ۳ درصد، «فراری ۲» با ۵ درصد، «ذهن زیبا» با ۱۲درصد و «مرهم» با ۱۳درصد نتوانستند بهاندازهٔ این برنامه مخاطب داشته باشند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
خانمگل جام ملتهای آسیا در گفتوگو با «جامجم»:
در گفتوگوی جامجم با ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه دولت سیزدهم مطرح شد