پیشتاز در تلویزیون و فضای مجازی
رموز موفقیت برنامه محفل را بررسی کرده‌ایم

پیشتاز در تلویزیون و فضای مجازی

پایش داده‌های فضای مجازی برای «محفل»و برنامه‌های تحویل سال تلویزیون منتشر شد

بازدید «محفل»۵۰۰ میلیونی شد

گزارش پایش داده‌ها و تحلیل رفتارمخاطب در فضای‌مجازی برای برنامه‌های تحویل سال۱۴۰۴توسط معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما منتشر شد.
گزارش پایش داده‌ها و تحلیل رفتارمخاطب در فضای‌مجازی برای برنامه‌های تحویل سال۱۴۰۴توسط معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما منتشر شد.
کد خبر: ۱۴۹۸۵۷۱
بر اساس این پایش، ۳۶۷ میلیون بازدید و ۴۲ درصد رشد برای ویژه‌برنامه‌های سال نو در رسانه‌ملی ثبت شده است.
بر اساس این پایش، ۳۶۷ میلیون بازدید و ۴۲ درصد رشد برای ویژه‌برنامه‌های سال نو در رسانه‌ملی ثبت شده است.
براساس گزارش داده‌کاوی اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه‌ملی، میزان مصرف یا بازدید محتوا‌های تقطیع‌شده ویژه‌برنامه‌های تحویل سال ۱۴۰۴، حدود ۳۶۷ میلیون بازدید بوده که نسبت به سال گذشته حدود ۴۲ درصد رشد داشته است. گفتنی است میزان بازدید ویژه‌برنامه‌ها در سال گذشته، حدود ۲۶۰ میلیون بازدید بوده است.
​​​​​​​این پایش می‌افزاید برنامه سال نو با حدود ۲۰هزار تقطیع، بیشترین میزان انتشار و به‌واسطه بازدید ۲۲۰ میلیونی، بیشترین میزان بازدید را داشته است. از نظر رشد مخاطب، ویژه‌برنامه شبکه سه (سال نو) حدود ۸۶ درصد، شبکه دو (شب عیدی) حدود ۱۰ درصد، شبکه نسیم (یک زلف و این همه دل) حدود ۱۶ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته داشته است.
شایان ذکر است در مجموع، میزان انتشار ویژه‌برنامه‌های تحویل سال ۱۴۰۴ رسانه‌ملی از طریق پلتفرم‌های فعال حدود ۴۴ هزار قطعه بوده است.
بازدید «محفل»۵۰۰ میلیونی شد
 
 
در ادامه این گزارش، همچنین بازتاب داده‌کاوی مخاطب درباره برنامه محفل نیز منتشر شد که نشان می‌داد بیش از ۵۰۰ میلیون بازدید از برنامه قرآنی محفل در فضای مجازی انجام شده است. براساس تحلیل مخاطب‌محور فضای مجازی، در مدت بیش از یک ماه پخش برنامه محفل، بیش از ۷۱ هزار قطعه از محتوای این برنامه در پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است؛ آماری که در مقایسه با دیگر برنامه‌های مشابه، بی‌سابقه تلقی می‌شود.
از سوی دیگر، میزان بازدید محتوا‌های تقطیع‌شده این برنامه به رقم چشمگیر ۵۰۰ میلیون بازدید رسیده که در مقایسه با برنامه محفل در سال گذشته (حدود ۴۰۰ میلیون بازدید)، نشان از رشد ۲۵ درصدی دارد. این آمار، مهر تأییدی بر اقبال عمومی نسبت به محتوای این برنامه فاخر قرآنی است. در میان پلتفرم‌های مختلف، بیشترین میزان انتشار محتوا در پیام‌رسان ایتا با بیش از ۴۰ هزار قطعه به ثبت رسیده است. همچنین، پلتفرم اینستاگرام با بیش از ۴۱۲ میلیون بازدید، صدرنشین میزان بازدید محتوا بوده و سهم عمده‌ای در گسترش پیام برنامه محفل در فضای مجازی ایفا کرده است. در مقایسه با سال گذشته، میزان رشد بازدید در پلتفرم‌ها به ترتیب، تلگرام با ۲۵ درصد، اینستاگرام با ۲۲ درصد، ایتا با ۱۷ درصد و روبیکا با ۵۰ درصد رشد روبه‌رو بوده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها