پاسخگویی به حدود 7میلیون تماس در سال ۱۴۰۳ توسط مرکز تماس ۱۱۸ منطقه یزد

یزد- مرکز تماس ۱۱۸ منطقه یزد در سال گذشته با پاسخگویی به بیش از ۶.۸ میلیون تماس از استان‌های مختلف کشور، بهبود چشمگیری در شاخص‌های کیفی و کمی خدمات خود ثبت کرده است.
کد خبر: ۱۴۹۹۴۴۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر اظهار داشت: این مرکز در سال ۱۴۰۳ با مدیریت بهینه منابع و اجرای برنامه‌های توسعه ای، به ۶,۸۹۹,۶۸۸ تماس از استان‌هایی همچون اصفهان، مرکزی، سمنان، کرمانشاه، مازندران، ایلام، گیلان، همدان، هرمزگان و قزوین پاسخ داده است.

محمدرضا زارع گفت: میانگین زمان پاسخگویی به تماس‌ها به ۲۵ ثانیه کاهش یافته که این دستاوردها با وجود فعالیت ۵۵ اپراتور در سال ۱۴۰۳ محقق شده است.

وی افزود : در بخش کیفی نیز شاخص‌هایی مانند «آمادگی برای مکالمه» با امتیاز ۹۵ از ۱۰۰، «اعلام شماره صحیح» با امتیاز ۹۰ از ۱۰۰ و «انجام تعهدات» با امتیاز ۸۷ از ۱۰۰، نشان‌دهنده ارتقای قابل توجه خدمات این مرکز است.

مدیر مخابرات منطقه یزد با اشاره به برنامه‌های آینده گفت: هدف ما برای سال ۱۴۰۴ افزایش ظرفیت پاسخگویی، کاهش بیشتر زمان انتظار مشتریان و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت خدمات است.

وی همچنین از اجرای طرح‌های آموزشی و انگیزشی برای اپراتورها خبر داد و افزود: با کوچینگ مستمر و تحلیل داده‌های تماس، نقاط ضعف را شناسایی و راهکارهای عملیاتی برای رفع آن‌ها اجرا خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها