به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، حسین ابراهیمیان اظهار کرد: تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استان سمنان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۸۵۵ هزار نفر بوده است.
وی با اشاره به اینکه میزان ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در استان از ابتدای سال جاری به میزان ۱ میلیون و۲۸۹ هزار و۲۷۰ نفر بوده است، افزود: این سامانه با هدف تسهیل دسترسی به خدمات دولتی، افزایش امنیت اطلاعات و بهبود رضایت شهروندان طراحی شده است و افزایش کاربران استانی با هدف تأمین این منظور امری بسیار ضروری است.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اینکه درگاه اطلاعرسانی خدمات الکترونیکی دولت، موجب کاهش زمان مورد نیاز برای ارتباطات حضوری، بهبود اطلاعرسانی بهروز درباره خدمات دولت هوشمند، افزایش انعطافپذیری در فرایندهای اداری و ارتقای تعاملات شفاف با شهروندان میشود، خاطرنشان کرد: خدمات مستقیم استعلامی، دسترسی به سامانههای ملی و استانی، پست الکترونیکی ملی و کارتابل شهروندی از خدمات قابل ارائه در این درگاه ملی است.
ابراهیمیان تصریح کرد: بیشترین میزان مراجعه و دریافت خدمات در استان سمنان از طریق درگاه پیشخوان وزارت آموزش و پرورش، پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، وزارت راه و شهرسازی، سامانه سکوی هوشمند سازمانی زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش، سازمان تأمین اجتماعی، پنجره واحد خدمات دانشگاهی، سامانه خدمات الکترونیک انتظامی (سخا)، پنجره واحد، وزارت تعاون، سازمان امور مالیاتی و درگاه ملی مجوزهای کشور وزارت اقتصاد و دارایی بوده است.
وی با اشاره به اهمیت اتصال دستگاهها و ارائه خدمات غیر حضوری در این درگاه طبق قوانین موجود، خواستار همکاری بیشتر دستگاههای استان و مسئولان به منظور آگاهیبخشی و اهتمام در رشد این شاخص مهم بین ادارات استان شد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد