به گزارش ریال نیوز، حمید بروغنی آینده بازاریابی در ایران را تحت تاثیر روندهای جهانی و همچنین شرایط خاص اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی کشور دانست و افزود : رشد دیجیتال و فضای آنلاین،شخصی سازی،محتوا و شبکه های اجتماعی،توجه به فرهنگ محلی ،توسعه تجارت الکترونیک،توجه به مسائل اجتماعی و محیط زیست و استفاده از فناوری های نوین از جمله چندین روند کلیدی هستند که میتوانند شکل دهنده آینده بازاریابی در ایران باشند .
وی با اشاره به رشد دیجیتال و فضای آنلاین اظهار داشت : با افزایش دسترسی به اینترنت و گوشی های هوشمند،استفاده از پلتفرمهای آنلاین برای بازاریابی و فروش محصولات افزایش خواهد یافت و برندها باید به ایجاد وبسایت ها و حضور فعال در شبکههای اجتماعی توجه بیشتری کنند.
بروغنی شخصی سازی را از دیگر عوامل تأثیرگذار بر آینده بازاریابی در ایران برشمرد و افزود : همانطور که در سطح جهانی مشاهده می شود،مصرفکنندگان ایرانی نیز به دنبال تجربیات شخصی سازی شده هستند. برندها می توانند با استفاده از دادههای مشتریان و تحلیل رفتار آنها پیشنهادات و محتوای خاصی ارائه دهند .
وی با اشاره به توجه به فرهنگ محلی ادامه داد : در ایران شناخت و احترام به فرهنگ و ارزشهای محلی می تواند در موفقیت بازاریابی تاثیر زیادی داشته باشد و برندها باید با توجه به نیازها و سلیقه های محلی،استراتژیهای خود را طراحی کنند.
به گفته مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی با پیشرفت های فناوری،استفاده از ابزارهای نوینی مانند هوش مصنوعی،واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در بازاریابی میتواند به برندها کمک کند تا تجربههای جذاب تری برای مشتریان ایجاد کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد