۷ عامل اثرگذار بر آینده بازاریابی در ایران

مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی گفت  : آینده بازاریابی در ایران به شرایط اقتصادی،اجتماعی و سیاسی کشور و همچنین به تغییرات رفتار مصرف‌کنندگان بستگی دارد.
کد خبر: ۱۵۰۵۷۸۰

به گزارش ریال نیوز، حمید بروغنی آینده بازاریابی در ایران را تحت تاثیر روندهای جهانی و همچنین شرایط خاص اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی کشور دانست و افزود  : رشد دیجیتال و فضای آنلاین،شخصی سازی،محتوا و شبکه های اجتماعی،توجه به فرهنگ محلی ،توسعه تجارت الکترونیک،توجه به مسائل اجتماعی و محیط زیست و استفاده از فناوری های نوین از جمله چندین روند کلیدی هستند که می‌توانند شکل دهنده آینده بازاریابی در ایران باشند .

۷ عامل اثرگذار بر آینده بازاریابی در ایران

وی با اشاره به رشد دیجیتال و فضای آنلاین اظهار داشت : با افزایش دسترسی به اینترنت و گوشی های هوشمند،استفاده از پلتفرم‌های آنلاین برای بازاریابی و فروش محصولات افزایش خواهد یافت و برندها باید به ایجاد وب‌سایت ها و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی توجه بیشتری کنند. 

بروغنی شخصی سازی را از دیگر عوامل تأثیرگذار بر آینده بازاریابی در ایران برشمرد و افزود  : همانطور که در سطح جهانی مشاهده می شود،مصرف‌کنندگان ایرانی نیز به دنبال تجربیات شخصی سازی شده هستند. برندها می توانند با استفاده از داده‌های مشتریان و تحلیل رفتار آنها پیشنهادات و محتوای خاصی ارائه دهند .

وی با اشاره به توجه به فرهنگ محلی ادامه داد  : در ایران شناخت و احترام به فرهنگ و ارزش‌های محلی می تواند در موفقیت بازاریابی تاثیر زیادی داشته باشد و برندها باید با توجه به نیازها و سلیقه های محلی،استراتژی‌های خود را طراحی کنند. 

به گفته مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی با پیشرفت های فناوری،استفاده از ابزارهای نوینی مانند هوش مصنوعی،واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در بازاریابی می‌تواند به برندها کمک کند تا تجربه‌های جذاب تری برای مشتریان ایجاد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
جا مانده از نسل هوش مصنوعی

در گفت‌وگو با یک جامعه‌شناس، تهدیدات و فرصت‌های هوش مصنوعی برای خانواده‌های ایرانی را بررسی کرده‌ایم

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

نیازمندی ها