به گزارش ریال نیوز، حمید بروغنی آینده بازاریابی در ایران را تحت تاثیر روندهای جهانی و همچنین شرایط خاص اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی کشور دانست و افزود : رشد دیجیتال و فضای آنلاین،شخصی سازی،محتوا و شبکه های اجتماعی،توجه به فرهنگ محلی ،توسعه تجارت الکترونیک،توجه به مسائل اجتماعی و محیط زیست و استفاده از فناوری های نوین از جمله چندین روند کلیدی هستند که میتوانند شکل دهنده آینده بازاریابی در ایران باشند .

وی با اشاره به رشد دیجیتال و فضای آنلاین اظهار داشت : با افزایش دسترسی به اینترنت و گوشی های هوشمند،استفاده از پلتفرمهای آنلاین برای بازاریابی و فروش محصولات افزایش خواهد یافت و برندها باید به ایجاد وبسایت ها و حضور فعال در شبکههای اجتماعی توجه بیشتری کنند.
بروغنی شخصی سازی را از دیگر عوامل تأثیرگذار بر آینده بازاریابی در ایران برشمرد و افزود : همانطور که در سطح جهانی مشاهده می شود،مصرفکنندگان ایرانی نیز به دنبال تجربیات شخصی سازی شده هستند. برندها می توانند با استفاده از دادههای مشتریان و تحلیل رفتار آنها پیشنهادات و محتوای خاصی ارائه دهند .
وی با اشاره به توجه به فرهنگ محلی ادامه داد : در ایران شناخت و احترام به فرهنگ و ارزشهای محلی می تواند در موفقیت بازاریابی تاثیر زیادی داشته باشد و برندها باید با توجه به نیازها و سلیقه های محلی،استراتژیهای خود را طراحی کنند.
به گفته مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی با پیشرفت های فناوری،استفاده از ابزارهای نوینی مانند هوش مصنوعی،واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در بازاریابی میتواند به برندها کمک کند تا تجربههای جذاب تری برای مشتریان ایجاد کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد