اعلام ساعات جدید آغاز به کار ادارات از فردا
سخنگوی سازمان اداری استخدامی کشور؛

اعلام ساعات جدید آغاز به کار ادارات از فردا

ساعت شروع مدارس ابتدایی در خواف تغییر کرد

مدیر آموزش و پرورش خواف از تصویب تغییر ساعات آموزشی دوره ابتدایی در خواف در شورای آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۲۰۸۲۶

ساعت شروع مدارس ابتدایی در خواف تغییر کرد

به گزارش جام جم آنلاین، حمید زنگنه اظهار کرد: زنگ شروع صبحگاه در دوره ابتدایی ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح و شروع کلاس ساعت ۸ صبح بود که اکنون زنگ شروع صبحگاه به ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح و شروع کلاس به ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تغییر کرد و از شنبه آتی ۱۲ مهر در همه مدارس ابتدایی شهرستان اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح و تغییر ساعات آموزشی دوره ابتدایی در راستای ارتقای کیفیت یادگیری دانش‌آموزان انجام گرفت و امیدواریم با همراهی خانواده‌ها و همکاری مدارس، شاهد نتایج مثبت آن باشیم.

مدیر آموزش و پرورش خواف افزود: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، ۲۰۷ نیروی انسانی متخصص از طریق ماده ۲۸ جذب شد تا هیچ کلاس درسی خالی از معلم نباشد و فرآیند تعلیم و تربیت با کیفیت و استمرار کامل در همه مدارس شهرستان جریان یابد.

وی تصریح کرد: در مسیر تحقق توسعه متوازن آموزشی، دو مدرسه سمپاد پسرانه و دخترانه و چند هنرستان جدید نیز با هدف فراهم آوردن فرصت‌های برابر و ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان تأسیس و به بهره‌برداری رسیدند تا از ترک تحصیل پیشگیری شود و برای ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی، چند کلاس دهم ضمیمه راه‌اندازی شد تا هیچ دانش‌آموزی از ادامه تحصیل باز نماند و مسیر یادگیری به طور پیوسته و همگرا طی شود.

مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: این اقدام‌ها در کنار برنامه‌های حمایتی و رفاهی، زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌ها و ارتقای انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان شهرستان خواهد شد و ما مصمم هستیم با استمرار چنین برنامه‌هایی، افق‌های جدیدی از موفقیت و پیشرفت را در آموزش و پرورش خواف ترسیم کنیم.

زنگنه یادآور شد: با همت و حمایت خیرین نیک‌اندیش شهرستان ۴۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر تهیه شد که توسط اداره آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی بین دانش آموزان شهرستان توزیع می‌شود.

تعلیم و تربیت در خواف با حضور حدود ۳۲۰۰ معلم و ۴۵ هزار و ۵۰۷ دانش‌آموز در ۳۵۴ مدرسه در سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۵ آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها