امکان ارسال مستندات توسط شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان

امکان ارسال مستندات توسط شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان فراهم شد.
کد خبر: ۱۵۲۹۵۷۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محمد گلشن، از راه‌اندازی قابلیت جدیدی در این سامانه خبر داد که به موجب آن شهروندان همدانی می‌توانند مستندات و مدارک مرتبط با درخواست‌ها، گزارش‌ها و شکایات خود را مستقیماً جهت پیگیری به سامانه ارسال کنند.

مدیر سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری همدان و مدیر هماهنگی نواحی شهرداری همدان، با اشاره به اهمیت افزایش مشارکت شهروندان در فرآیند مدیریت شهری گفت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل ارتباط دوسویه میان شهرداری و شهروندان فهیم همدانی، امکان ارائه مستندات و مدارک از سوی مردم به سامانه ۱۳۷ فراهم گردیده است تا روند رسیدگی به درخواست‌ها با دقت، سرعت و شفافیت بیشتری انجام شود.

وی افزود: این اقدام در راستای هوشمندسازی خدمات شهری و تحقق شهرداری پاسخگو انجام گرفته و گامی مؤثر در جهت رضایتمندی شهروندان محسوب می‌شود.

مدیر سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ همچنین تأکید کرد: شهروندان می‌توانند از طریق لینک ارسال شده و نسخه وب این سامانه، تصاویر، ویدئوها و اسناد مرتبط با گزارش‌های خود را در فاز اول در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز و سد معبر مصالح ساختمانی بارگذاری کنند تا کارشناسان مربوطه بتوانند بررسی دقیق‌تری انجام دهند.

گفتنی است؛ سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مدیریت شهری، روزانه پذیرای صدها تماس و گزارش مردمی در زمینه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری ،فرهنگی ، ترافیکی و فضای سبز و… است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها