او گفت: در کل فکر میکنم رُل گفتن در آگهیهای تلویزیونی، بد نیست و میتواند دیده شود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما فیلمهای خیلی خوبی برای دوبله نداریم و شاید یکی از دلایلی که گویندگان به سمت تبلیغات تلویزیونی میروند همین باشد. به من هم مثل سایر گویندگان این کار پیشنهاد شد و تست دادم و در نهایت قبول کردم که همکاری کنم.
طهماسب در پاسخ به اینکه آیا رُلگویی در تبلیغات تلویزیونی از لحاظ مالی برای گویندگان تأمینکننده است؟ اینگونه اظهار کرد: این کار از لحاظ مالی بد نیست اما همه چیز در آن به مادیات ختم نمیشود و علاقهی گویندگان مهم است؛ به دلیل اینکه گوینده در هر حال باید فعالیت داشته باشد.
انتهای پیام
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد