جزئیات تعرفه های درمانی سال 92

ویزیت پزشکان از 5300 تا 28 هزار و 600 تومان

وزیر بهداشت ابلاغ کرد:

فعالیت پزشکان در بیش از 2 مرکز درمانی؛ ممنوع

مدیرکل نظارت بر درمان وزارت بهداشت از صدور ابلاغیه ای توسط وزیر بهداشت خبر داد که بر اساس آن، هپچ پزشکی حق ندارد در بیش از ۲ بیمارستان یا موسسه پزشکی کار کند.
کد خبر: ۵۶۷۶۷۵
فعالیت پزشکان در بیش از 2 مرکز درمانی؛ ممنوع

به گزارش جام جم آنلاین از وزارت بهداشت، رئیس مرکز نظارت بر درمان وزارت بهداشت اعلام کرد: ‌در راستای اجرای قانون برنامه و محدود شدن فعالیت پزشکان در مراکز مختلف درمانی هفته گذشته وزیر بهداشت بخشنامه جدیدی را ابلاغ کرد که بر اساس آن هیچ پزشکی حق ندارد در بیش از دو بیمارستان یا موسسه پزشکی اعم از درمانگاه یا مرکز جراحی محدود کار کند.

دکتر سید سجاد رضوی افزود: بر این اساس پزشکان چه در بخش خصوصی فعالیت کنند و چه در بخش دولتی حداکثر می‌توانند در دو بیمارستان یا موسسه پزشکی فعالیت داشته و در البته می‌توانند به جز این دو مرکز در یک مکان نیز مطب داشته باشند.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن این بخشنامه از یک طرف فعالیت پراکنده پزشکان در مراکز متعدد به افت کیفیت خدمات درمانی و سردگمی بیماران منجر می‌شود، کاهش پیدا می‌کند و البته برای پزشکان جوانی که بیکار هستند و دنبال کار می‌گردند نیز زمینه اشتغال و کار فراهم می‌شود.

مدیر کل نظارت بر درمان وزارت بهداشت اظهارداشت: این بخشنامه علاوه بر دانشگاههای علوم پزشکی به سازمان نظام پزشکی نیز ابلاغ شده است و با توجه به اینکه مسئولیت صدور پروانه مطب پزشکان به عهده سازمان نظام پزشکی است نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه به عهده این سازمان قرار گرفته است.

دکتر رضوی افزود:‌ دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی نیز مسئول حسن اجرای این بخشنامه جدید هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها